قابل توجه پذیرفته شدگان نهایی کنکور سراسری مقطع کارشناسی ارشد سال1397 پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران 
ضمن آرزوی موفقیت، پذیرش شما را در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران عرصه علم و تحقیق تبریک می گوییم. امید است در سایه لطف خداوند بلند مرتبه بیش از پیش موفق باشید. 

نکته مهم :
به اطلاع پذیرفته شدگان ورودی‌ تحصیلات‌تکمیلی‌ (دوره‌های‌کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته آزمون سراسری) سال 1397 می رساند که فرآیند ثبت نام در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران به دو صورت الکترونیکی وحضوری می باشد که انجام هر دو نوع ثبت نام الزامی است. 
اسامی‌پذیرفته شدگان‌ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است. 
خواهشمند است قبل از مراجعه حضوری کلیه مطالب زیر و اطلاعیه سازمان سنجش و دانشگاه تهران (راهنما ودستورالعمل ثبت نام الکترونیکی و حضوری "مربوط به پذیرفته شدگان آزمون مقطع کارشناسی ارشد سال 1397)  را به دقت مطالعه فرمایید. 
 
الف - تاریخ ثبت‌نام از پذیرفته شدگان:
ثبت نام الکترونیکی (پیش از مراجعه حضوری)؛ثبت نام غیر حضوری (الکترونیکی) مورخ  18 الی 19 شهریورماه 97 می باشد که از طریق سایت دانشگاه تهران http://ut.ac.ir و سامانه گلستان (به آدرس reg.ut.ac.ir) الزامی است. راهنما و دستور العمل ثبت نام الکترونیکی در این سامانه بارگذاری شده است.
لازم است پذیرفته شدگان نهایی مدارک مورد نیاز را از قبل اسکن کرده تا هنگام ثبت نام الکترونیکی، در سامانه گلستان بارگذاری نمایند. 
نکته : 
1- پرداخت شهریه به صورت علی الحساب وصرفاً الکترونیکی انجام می گیرد (لیست شهریه بصورت علی الحساب برای هر رشته به پیوست ارائه شده است). پرداخت شهریه برای کلیه پذیرفته شدگان الزامی است.
- شهریه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی‌شود. 
2- پس از ارسال مدارک الکترونیکی تماس با کارشناس مربوطه در پردیس بین المللی کیش برای تایید اطلاعات و مدارک ارسالی. تلفن‌های تماس : اداره آموزش: 07644435201 الی 07644435203 و تلفن‌های پردیس 07644430055- 07644435200 
ثبت نام حضوری؛ ثبت نام حضوری پذیرفته‌شدگان نیز تا مورخ 20 و 21 شهریورماه 97 انجام خواهد شد.
آدرس پردیس بین المللی کیش : جزیره کیش – بلوار میر مهنا – ابتدای نیایش – پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران 
تلفن :44430055-076 و 44435200-076 
ب ‍- مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌ پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد :
1- اصل‌ و دو برگ‌ تصویر مدرک‌ کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت‌ علوم‌، تحقیقات‌ و فناوری‌، وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ یا شورای ‌عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌ قید شده‌ باشد‌. 
تبصره ‌1- پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ به‌ دلایلی‌ قادر نیستند‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی را ارائه دهند، لازم‌ است‌ اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه‌ یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل ‌اخذ مدرک که نشان دهنده فراغت از تحصیل تا قبل از 1397/06/31، تعداد واحدهای گذرانده شده و معدل باشد، را ارائه‌ دهند.
تبصره 2- آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که در زمان اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی (مورخ 97/03/26 تا 97/03/30) دانشجوی سال آخر بوده‌اند و حداکثر تا تاریخ 97 راهنمای (شماره 1) این آزمون که میانگین کل واحدهای گذرانده آنان براساس‌ (‌0) تا (20) تا تاریخ 94/11/30 توسط موسسه آموزش عالی محل فارغ‌التحصیلی دوره کارشناسی در فرم مذکور درج و پس از تایید مسوول ذیربط آن را در زمان ثبت‌نام به محل قبولی ارائه نمایند. 
تبصره 3- پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ دارای مدرک تحصیلی معادل می‌باشند لازم است واجد شرایط مفاد «آیین‌نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمون‌های مقاطع بالاتر» مصوب جلسه 845 مورخ 92/04/15 شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات‌ و فناوری‌ (که طی بخشنامه شماره 77633/2 مورخ 92/05/28 توسط معاونت آموزشی وزارت متبوع به کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ابلاغ شده است) باشند. 
2 - اصل‌ شناسنامه‌ و کارت ملی و یک سری‌ تصویر‌ از تمام‌ صفحات‌ آنها. 
3 - یک قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ 4×3 تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری‌(پشت نویسی شده). 
4 – اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم و یک نسخه کپی از آن یا مدرکی‌ که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ را مشخص‌ کند را با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه 3 دفترچه‌ راهنمای شماره یک ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی‌ تحصیلات‌ تکمیلی‌ (دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ داخل (سال 1397مشخص‌ کند (برای‌ برادران‌)
5-ریز نمرات دوره کارشناسی ویکسری تصویر از آن 
6- فرم تعهد نامه محضری
7-سفته (یک فقره سفته پنجاه میلیون ریالی) که روی سفته توسط دانشجو و پشت سفته دو بار به امضای ضامن رسیده باشد. 
8- مدارک زبان (در صورت داشتن)
9- پرداخت شهریه به بصورت علی الحساب برای نیمسال اول وصرفاً به صورت الکترونیکی انجام می‌شود (پرداختی فقط از طریق سامانه گلستان)
10- پرداخت شهریه کارت دانشجویی (پرداختی فقط از طریق سامانه گلستان).
ج- مراحل ثبت نام حضوری :
مرحله اول: دریافت پوشه ، فرم‌های ثبت نام و تکمیل آنها 
مرحله دوم : مراجعه به مرکز زبان جهت تعیین سطح زبان 
مرحله سوم: مراجعه به حسابداری جهت تحویل سفته، فرم تعهد نامه محضری و دریافت مهر تایید حسابداری. 
مرحله چهارم: مراجعه به واحد آموزش (کارشناس رشته مربوطه) جهت تحویل مدارک
مرحله پنجم: مراجعه به کارشناس بایگانی به همرا ه تصویر مدرک کارشناسی برای درخواست تاییدیه تحصیلی از محل تحصیل قبلی
تذکرات‌ مهم :
* حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخ‌های اعلام شده و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد. بدیهی است عدم مراجعه بموقع برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد. 
* از پذیرفته‌شدگانی ‌که‌ حداکثر تا تاریخ‌ 97/06/31 فارغ‌التحصیل‌ نشده باشند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و قبولی آنان کان‌‌لم‌یکن تلقی‌ خواهد شد. 
* معدل‌ لیسانس‌ داوطلب پذیرفته‌ شده‌ باید با معدلی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده، و یا در مراحل بعد اصلاح کرده است، یکسان‌ باشد. بدیهی است از ثبت‌نام قطعی آن دسته از داوطلبانی که معدل مندرج در مدرک آنان کمتر از معدل اعلام شده به سازمان سنجش باشد، خودداری خواهد شد. 
* تشکیل هریک از رشته‌های آموزشی منوط و متوقف به حد نصاب رسیدن کلاس‌ها در هر کدام از گروه‌های آموزشی می باشد. در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد پذیرفته شدگان، دانشگاه تصمیم مقتضی اتخاذ می نماید و داوطلب حق هیچ اعتراضی را ندارد. 
* در هرمرحله از ثبت نام و هنگام تحصیل، چنانچه مشخص گردد که داوطلبی، حقایق را کتمان نموده یا واجد یکی از شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه سازمان سنجش آموزش کشور نبوده، قبولی وی کم لم یکن تلقی شده و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد. 
* محل تشکیل کلاس‌ها جزیره کیش است و حضور در کلاسها الزامی است. 
* از آنجا که تغییر گرایش و نقل انتقال پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد میسر نمی باشد ،لذا در این خصوص درخواست‌های داوطلبان قابل بررسی نخواهد بود. 
* دانشجویان گرامی می توانند فرم تعهد نامه را از لینک فرم تعهد نامه دریافت نمایند. سپس همراه با یک فقره سفته پنجاه میلیون ریالی، جهت محضری نمودن فرم "تعهدنامه"به یکی از دفاتر اسناد رسمی (همراه با یک نفر ضامن)مراجعه نمایند. 
* تحویل سفته و فرم تعهد نامه محضری شده در روز ثبت نام حضوری الزامی می باشد. 
* برای دریافت اطلاعات تکمیلی جهت ثبت نام به دستور العملی که از طرف دانشگاه ابلاغ شده است مراجعه فرمایید. 
 
پیوست 3: دریافت فرم مدرک کارشناسی و معدل (مخصوص پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی (لیسانس‌) نمی‌باشند)
راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۵
 
 
 حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
 پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران