مراسم دید و بازدید نوروزی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران روز 20 فروردین ماه 1398 با حضور اعضای هیات رئیسه، اعضای هیات علمی و کارکنان پردیس برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، که نخستین جلسه هم اندیشی رئیس جدید پردیس با سایر افراد خانواده بزرگ پردیس نیز محسوب می شد، دکتر مجید علی زاده رئیس پردیس ضمن تبریک سال نو از اعضای هیات علمی و کارکنان خواست در سال جدید تلاش مضاعفی را برای دستیابی به اهداف کلان دانشگاه تهران داشته باشند. 
وی عملکرد پردیس کیش را در 10 ساله گذشته مطلوب برشمرد و ابراز امیدواری کرد روند رو به رشد بهینه شدن فعالیتها در پردیس با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد. دکتر علی زاده با بیان این نکته که این اولین جلسه هم اندیشی اعضای هیات رئیسه پردیس با اعضای هیات علمی و کارکنان در سال جدید می باشد، از ایشان خواست تا نظرات خود به ویژه دیدگاههای انتقادی را برای رفع مشکلات موجود ارائه دهند. 
در ادامه تعدادی از اعضای هیات علمی و کارکنان پردیس با برشمردن برخی مسایل و مشکلات موجود در فعالیتهای پردیس، پیشنهاداتی را برای رفع این موضوعات ارائه نمودند. 
از جمله مهمترین مسایل مطرح شده پیشنهاد خانم دکتر شایگان مبنی بر ارایه دوره های کوتاه مدت بین المللی با اساتید مطرح و معتبر غیر ایرانی بود که مورد استقبال اعضای هیات رئیسه پردیس قرار گرفت. 
همچنین مسائلی چون ایجاد کانون فارغ التحصیلان، برگزاری جلسه معارفه با دانشجویان جدیدالورود، ایجاد تیم های ورزشی ثابت با عضویت کارکنان مطرح گردید.
در پایان رئیس پردیس بین المللی کیش ضمن استقبال از پیشنهادات ارائه شده، تشکیل جلسات هم اندیشی با اعضای هیات علمی و کارکنان پردیس کیش به صورت دوره ای را تایید نمودند.