مرکز نوآوری پردیس کیش دانشگاه تهران در دو روز پایانی کیتکس ۲۰۲۲ میزبان مهمانانی از طیف های مختلف بود.
 
به گزارش روابط عمومی پردیس به نقل از مهندس صادق سقط چیان، رئیس مرکز نوآوری پردیس، در سومین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش، غرفه پردیس پذیرای مهمانانی از صنایع مختلف از جمله فولاد هرمزگان، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و نماینده پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم جزیره کیش بود.
در خلال این دیدارها مذاکراتی هم در زمینه استفاده از توانایی های مرکز نوآوری پردیس در صنعت و امکان همکاری مشترک جهت هم افزایی بیشتر صورت گرفت.
در چهارمین و آخرین روز از نمایشگاه، غرفه مرکز نوآوری پردیس میزبان محبوبه کرمی، بخشدار جزیره کیش، هیئت مدیره شتابدهنده رادمان کیش، مهندس زمانی، مدیر منطقه جنوب فناپ تلکام و رحمان سادات نجفی، مدیرعامل جامعه بازاریان کیش بود.
در این روز همچنین دکتر علیرضا ذاکر اصفهانی، ریاست پردیس به همراه هیئت رئیسه پردیس از غرفه مرکز نوآوری دیدن کردند.
رئیس مرکز نوآوری پردیس در پایان اذعان کرد که مرکز نوآوری پردیس در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه تمام تلاش خود را معطوف به برقراری ارتباط مؤثر با صاحبان صنایع و تیم‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌های نوظهور به منظور تحقق اهداف بلندمدت مرکز نمود.
مهندس سقط چیان ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک شاهد گامهای عملیاتی در این مسیر باشیم و علاقمندان به زودی نتایج آن را از طریق رسانه های خبری پردیس دریافت کنند.