مراسم تودیع آقای محمد حسین زاهدی سرپرست سابق حراست پردیس بین المللی کیش و معارفه آقای علی رضا شایسته سرپرست حراست این پردیس صبح روز جمعه با حضور آقایان دکتر سلیمی مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر سلیمانی، مدیر کل حراست دانشگاه تهران، دکتر خلیلی عراقی رئیس پردیس بین المللی کیش، معاونین، روسای ادارت و جمعی از کارکنان این پردیس برگزار شد. 
در ابتدای این مراسم آقای زاهدی طی سخنانی ضمن تشکر از همکاران پردیس به ویژه آقای دکتر خلیلی عراقی رئیس پردیس، دوران خدمت در پردیس کیش را از بهترین دوران کاری خود خواند و ابراز داشت، در این مدت این مجموعه را از سالمترین محیط های کاری دیدم و از این بابت خدا را شکر گزار می باشم. 
وی با اشاره به این حدیث شریف که حرمت مومن از حرمت خانه خدا بالاتر می باشد، یکی از مهمترین اصول کاری اداره حراست را حفظ آبروی افراد دانست. 
در ادامه آقای شایسته با تبریک میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) خوشحالی خود را از شروع به کار در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران اعلام نمود و ابراز امیدواری کرد بتواند وظایف خود را به بهترین نحو و در راستای تحقق اهداف علمی و پژوهشی پردیس به انجام رساند. 
دکتر سلیمانی، رئیس حراست دانشگاه تهران سخنران بعدی این مراسم بود که در قسمتی از سخنان خود ابراز داشت، تلاش ما در دانشگاه تهران بر این است که احساس امنیت را در میان خانواده دانشگاهیان ایجاد نماییم و مشاوری امین برای آنان باشیم. 
سپس دکتر خلیلی عراقی ضمن خیر مقدم به میهمانان پردیس برای سرپرست سابق حراست آرزوی توفیق در تمامی امور کرد و آرزو کرد که رئیس جدید نیز بتواند در محیطی امن و صمیمی وظایف خود را انجام دهد. 
آخرین سخنران این مراسم آقای دکتر سلیمی، رئیس حراست وزارت علوم بود که در بخشی از سخنان خود به دو شعار اصلی دولت یازدهم در مقوله دانشگاهها اشاره نمود. وی شعار اول را گسترش فعالیتهای بین المللی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی اعلام کرد و ابراز داشت که در این زمینه در طی این دوره دانشگاهها بسیار موفق عمل کرده اند. وی تطابق حراست مجموعه های دانشگاهی را با این شعار با اهمیت بر شمرد و آشنایی این اداره با گفتمان دانشگاهی را یکی از دلایل دستیابی به این موفقیت دانست. 
دکتر سلیمی شعار دوم دولت را ایجاد فضای باز سیاسی بیان داشت و افزایش چشمگیر فعالیتهای دانشجویی، فرهنگی و سیاسی دانشجویان در چهار سال اخیر را دلیل مهم دستیابی به این هدف مهم اعلام کرد. 
در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدایایی به آقای زاهدی تقدیم شد و حکم آقای شایسته نیز به ایشان ابلاغ گردید.