ضمن آرزوی موفقیت، پذیرش شما را در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران عرصه علم و تحقیق تبریک می گوییم. امید است در سایه لطف خداوند بلند مرتبه بیش از پیش موفق باشید.
به اطلاع پذیرفته شدگان ورودی تحصیلات تکمیلی (دکتری تخصصی (Ph.D) آزمون اختصاصی سال 1398)می رساند که فرآیند ثبت نام در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران به دو صورت الکترونیکی وحضوری می باشد که انجام هر دو نوع ثبت نام الزامی است.
 
ج- مراحل ثبت نام حضوری:
مرحله اول: دریافت پوشه ، فرم های ثبت نام و تکمیل آنها 
مرحله دوم: مراجعه به مرکز زبان جهت مشخص شدن وضعیت زبان عمومی (در صورت داشتن مدرک زبان ارایه اصل آن در روز ثبت نام حضوری الزامی می باشد؛ در صورت نداشتن گواهی زبان عمومی الزامی است حداکثر تا قبل از امتحان جامع ، حد نصاب قبولی نمره زبان عمومی را بر اساس مقررات دانشگاه تهران احراز نمایند)
مرحله سوم: مراجعه به امور دانشجویی (در صورت نیاز به خوابگاه)
مرحله چهارم: مراجعه به حسابداری جهت تحویل سفته و فرم تعهد نامه محضری و دریافت مهر حسابداری.
مرحله پنجم: مراجعه به کارشناس بایگانی به همرا ه تصویر مدرک کارشناسی ارشد برای درخواست تاییدیه تحصیلی از محل تحصیل دانشگاه قبلی 
مرحله ششم: مراجعه به واحد آموزش (کارشناس رشته مربوطه) جهت تحویل مدارک
 
د- تذکرات‌ مهم :
- حضور شخص پذیرفته شده جهت ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخهای اعلام شده و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد. بدیهی است عدم مراجعه بموقع برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.
* از پذیرفته‌شدگانی‌که‌ حداکثر تا تاریخ‌ 1398/06/31 فارغ‌التحصیل‌ نشده باشند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد قبولی آنان کان‌‌لم‌یکن تلقی‌ خواهد شد. 
- معدل‌ مدرک کارشناسی (لیسانس)‌ و کارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس) پذیرفته‌ باید با معدل‌هایی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام، شرکت در آزمون و یا نهایتاً در مرحله مصاحبه اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد. بدیهی است در غیر این صورت از ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی‌ارشد آنان کمتر از معدل اعلام شده به این سازمان باشد) خودداری خواهد شد.
- در هرمرحله از ثبت نام و هنگام تحصیل  ،چنانچه  مشخص گردد که داوطلبی، حقایق را کتمان نموده یا واجد یکی از شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه سازمان سنجش آموزش کشور نبوده، قبولی وی کم لم یکن تلقی شده و طبق مقررات  با وی رفتار خواهد شد. 
* حکم مرخص سالانه یا موافقت کتبی بدون قید وشرط سازمان متبوع برای کارکنان دولت
* محل تشکیل کلاسها  جزیره کیش می باشد و حضور در کلاس ها الزامی است. 
* تحصیل در دوره دکتری بصورت تمام وقت است.
- نظر به اینکه پذیرش دانشجویان در این پردیس مطابق ضوابط نوبت روزانه (شهریه پرداز)محسوب می شود، علی‌رغم برگزاری کلاس‌ها در ترم جاری در روزهای پایانی هفته، پردیس بین المللی کیش الزامی در زمانبندی کلاس‌ها در آخر هفته نخواهد داشت.
- از آنجا که تغییر گرایش و نقل انتقال پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی میسر نمی باشد، لذا در این خصوص درخواست های داوطلبان قابل بررسی نخواهد بود .
* دانشجویان گرامی می توانند فرم تعهد نامه را از لینک فرم تعهد نامه دریافت نمایند. سپس همراه با یک فقره سفته پانصد میلیون ریالی ،جهت محضری نمودن فرم "تعهدنامه"به یکی از دفاتر اسناد رسمی (همراه با یک نفر ضامن )مراجعه نمایند. 
* تحویل سفته و فرم تعهد نامه محضری شده در روز ثبت نام حضوری الزامی می باشد. الزامی است امضاء دانشجو و ضامن درفرم مربوطه (تعهد نامه ) در یکی از دفاتر اسناد رسمی گواهی شود .
برای دریافت اطلاعات تکمیلی جهت ثبت نام به دستور العملی که از طرف دانشگاه ابلاغ شده است مراجعه فرمایید.
 
 
 

 

 
 
حوزه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی
پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران