مصاحبه دکتری تخصصی در رشته های اعلام شده با توجه به دستورالعمل دانشگاه تهران در خصوص نحوه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی برای نیمسال اول سال تحصیلی 98-1397 به شرح پیوست 1 انجام می شود.

در خصوص پذیرش دکتری تخصصی بدینوسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبان دوره دکتری تخصصی ( Ph.D. ) سال ۱۳۹7 که جهت انجام مرحله دوم آزمون به پردیس بین المللی کیش معرفی شده‌اند می‌رساند که ثبت نام داوطلبان جهت شرکت مصاحبه تخصصی از تاریخ 12/ ‏۳/ ‏۱۳۹7 لغایت 30/ 3/ ۱۳۹7 از طریق آدرس admission.ut.ac.ir دانشگاه (قابل دسترسی از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر) به صورت الکترونیکی انجام می شود. بدیهی است بدون مراجعه داوطلب به سامانه جامع آموزش  و ثبت نام آن به هیچ وجه امکان شرکت  در مصاحبه وجود ندارد.

داوطلبانی که در هنگام ثبت نام با اشکال در ثبت مدارک یا موارد مشابه مواجه می‌شوند، می‌توانند پرسش‌های خود را به ایمیل Reg@ut.ac.ir ارسال نمایند.

نکته بسیار مهم: تاریخ مصاحبه ارزیابی تخصصی آزمون دکتری (Ph.D.)   به شرح  پیوست 4 می باشد.

* جدول زمانبندی مکان و زمان مصاحبه دکتری تخصصی پردیس بین المللی کیش *

مدارک مورد نیاز  داوطلبان  برای شرکت در مصاحبه

1ـ اصل شناسنامه و یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای داوطلب معرفی شده

 2ـ اصل مدرک کارشناسی ارشد ، کارشناسی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری و دیپلم دبیرستان

تبصره1 - معرفی‌‌شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی‌ارشد بوده و حداکثر تا تاریخ 1397/06/31 فارغ‌التحصیل می شوند، اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک که در آن معدل ذکر شده و نشان دهنده دانش آموختگی حداکثر تا تاریخ 1397/06/31 باشد، را همراه داشته باشند.

تبصره2 - آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته باید مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره3  - معرفی‌‌شدگانی که به هر دلیلی نتوانند اصل مدرک یا مدارک‌ مندرج در بند2 و تبصره های آن را ارائه نمایند، امتیاز مربوطه را در فرم مصاحبه اخذ نخواهند کرد.

3ـ ریز نمرات دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد

4ـ پایان نامه دوره کارشناسی ارشد

5ـ کلیه مستندات مربوط به سوابق علمی،آموزشی و پژوهشی از جمله (مقالات ، کتب ، شرکت در همایش، اکتشافات، افتخارات ،آثار هنری ، تشویق نامه ها،توصیه نامه و......)

6ـ مدرک زبان (در صورت وجود)

7ـ برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده کرده اند، اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، (  (داوطلب باید قبل از مصاحبه نامه و مدرک خورد را به کارشناش تحویل دهد. در غیر این صورت مسولیت بر عهده داوطلب بوده و هیچ گونه اعتراضی در این خصوص بررسی نخواهد شد.)

8ـ گواهی معتبر برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز رزمندگان و ایثارگری در این آزمون استفاده نموده‌اند.

(داوطلب باید قبل از مصاحبه نامه و مدرک خورد را به کارشناش محل مصاحبه تحویل دهد. در غیر این صورت مسولیت بر عهده داوطلب بوده و هیچ گونه اعتراضی در این خصوص بررسی نخواهد شد.)

9ـ داوطلبان  باید  فرم مشخصات فردی (پیوست3)را تکمیل کرده و در روز مصاحبه به کارشناس مربوطه تحویل نمایند.

10- کارنامه قبولی و فرم ثبت نام در دانشگاه تهران (سامانه جامع آموزش)              

نکات بسیار مهم :

  1. حضور درمصاحبه در روز و محل اعلام شده الزامی است . شایان ذکر است، عدم حضور در روزهای اعلام شده به منزله غیبت (انصراف) تلقی می شود.
  2. داوطلبان باید کلیه سوابق و مدارک علمی، آموزشی وپژوهشی و....خود را در دو عدد CD (لوح فشرده)ذخیره کرده و امکان اضافه کردن مطالب جدید را در CD مسدود کرده و به همراه اصل مدارک‏، در تاریخ مندرج در روز مصاحبه به همراه داشته باشند و در اختیار مسئولین مربوطه قرار دهند.
  3.  فقط و فقط به مدارکی که در روز مصاحبه ارائه شود، امتیاز می گیرد. بدیهی است پس از انجام مصاحبه هیچ مدرکی تحویل گرفته نمی شود.
  4. باتوجه به اینکه امتیاز دهی به اصل مدارک تحصیلی و آموزشی وپژوهشی و...تعلق می گیرد لازم است کلیه داوطلبان اصل مدارک را به همراه داشته باشند.
  5.  هر موقع مشخص شود که داوطلب، حقایق را کتمان نموده یا واجد یکی از شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه سازمان سنجش آموزش کشور نیست، در هرمرحله ای که باشد (شرکت درآزمون ، مصاحبه ، پذیرفته شدن ، حین تحصیل در دانشگاه و....) بلافاصله از ثبت نام ،شرکت در امتحان و یا ادامه تحصیل وی جلوگیری به عمل آمده و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد .

شرایط و ضوابط عمومی تحصیل در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران

  1. داوطلبان جدول شهریه و روش پرداخت پیوست 2 را ملاحظه نمایند.  قابل تاکید است که انصراف در هر زمان پس از ثبت نام نهایی پرداخت شهریه کامل ترم می باشد و مبلغ پرداختی پس از انصراف در هر زمان عودت داده نمی شود.
  2. پرداخت شهریه در هر نیمسال تحصیلی الزامی است ، حتی اگر دانشجو در مرخصی تحصیلی باشد.
  3. تحصیل در مقطع دکتری بصورت تمام وقت است.
  4. انتقال یا مهمان شدن پذیرفته شدگان این پردیس به سایر دانشگاه ها و پردیس / دانشکده های دانشگاه تهران ممنوع است. لذا در این خصوص درخواست های پذیرفته شدگان نهایی قابل بررسی نخواهد بود .
  5. ارائه مدرک زبان عمومی (با حد نصاب لازم طبق مصوبه شورای آموزشی دانشگاه تهران ) هنگام ثبت نام الزامی می باشد. در غیر اینصورت دانشجو موظف به ارائه مدرک زبان عمومی تا قبل از آزمون جامع می باشد.
  6. در صورت قبولی، شروع به تحصیل داوطلب منوط به تائید صلاحیت عمومی وی از سوی هیأت مرکزی گزینش دانشجو می باشد.
  7. کلیه کلاس های درسی در طول ترم به صورت مرتب و هر هفته در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران واقع در جزیره زیبای کیش برگزار می شود
  8. عدم ثبت نام در موعد مقرر بمنزله انصراف داوطلب از پذیرش در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران می‌باشد

پیوست  ها:

پیوست 1 دستورالعمل نهایی دکتری 1397

پیوست 2 مصوبه هیأت امناء دانشگاه در خصوص شهریه دوره‌های دکتری تخصصی (نوبت دوم و پردیس ها)

پیوست 3:  فرم ارزیابی دکتری 1397

پیوست 4: جدول زمانبندی مکان و زمان مصاحبه دکتری تخصصی پردیس بین المللی کیش

پیوست 5:. داوطلبان گرامی فرم شماره 3 را همراه خود داشته باشند.