به مناسبت آغاز سال جدید و ایام ماه مبارک رمضان، هیات رئیسه پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران با حاج آقای شمس امام جمعه اهل تسنن کیش دیدار نمودند.
     به گزارش روابط عمومی پردیس، این دیدار با حضور هیات رئیسه پردیس در دفتر امام جمعه اهل تسنن کیش برگزار گردید. در ابتدای دیدار آقای دکتر مروتی رئیس پردیس ضمن اعلام تبریک سال جدید و ایام ماه رمضان ، گزارشی از روند کار دانشگاه در حوزه خدمات آموزشی به اهالی جزیره بطور ویژه  فرزندان بومیان و کیشوندان ارائه نمود، ایشان ارتقاء سطح دانش و آگاهی دانش آموزان  را یکی از وظایف اجتماعی دانشگاه  اعلام نمودند. رئیس پردیس ضمن اظهار پذیرش دانشجویان بین المللی در دانشگاه ، پذیرش این دانشجویان را زمینه ای برای افزایش حضور توریست و رونق گردشگری و اقتصادی در جزیره کیش بیان نمود.
      امام جمعه اهل سنت کیش نیز ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان، با ابراز عنایت و پشتیبانی خاص اهل تسنن از ورود دانشگاه به جزیره، دانشگاه را نگین انگشتر جزیره کیش برشمرد، ایشان استفاده از دانش تخصصی و پتانسیل علمی موجود در دانشگاه را برای حل مشکلات از واجبات جامعه اسلامی برشمرد و وجود دانشگاهیان با تنوع دانش و توانایی در جزیره کیش را فرصتی مناسب جهت حل بعضی مشکلات در جزیره و کمک به مردم  و ساکنین برشمرد.