دوره های آموزش مجازی موسیقی اصیل ایرانی در زمینه آواز ایرانی، نوازندگی تار و سه تار از مرحله پایه تا پیشرفته در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران طبق مشخصات دوره در جدول ذیل برگزار خواهد شد. شرکت در این دوره ها برای کلیه علاقمندان به موسیقی اصیل ایرانی امکانپذیر خواهد بود.
دروه های عمومی: مهلت ثبت نام تا ۱۵ آذر
این دوره شامل آموزش آنلاین مبانی موسیقی و مباحث پایه ای در آواز و یا نوازندگی تار و سه تار بوده و در دو نوع عمومی(کلاس ۴نفره) و خصوصی برگزار خواهد شد. (دوره خصوصی به صورت انفرادی تعریف شده و پس از پایان ۱۲جلسه گواهینامه حضور در دوره صادر خواهد شد).
* دوره های عمومی به صورت ۴ نفره و درصورت کسب حدنصاب افراد در هر کلاس تشکیل خواهد شد.
دوره تکمیلی:
این دوره شامل آموزش کامل نوازندگی(در ۴ سطح ۱۲ جلسه ای و مجموعا در ۴۸جلسه) و برای آواز در ۱۲ جلسه خواهد بود. ورود به این دوره پس از انجام تعیین سطح توسط استاد مربوطه امکانپذیر خواهد بود ،این سطح با تشخیص استاد و توانایی هنرجویان در کسب مهارت کافی به پایان خواهد رسید (در پایان دوره خصوصی پس از پایان ۱۲جلسه، گواهینامه حضور در دوره صادر خواهد شد).
دوره پیشرفته:
ابن دوره ها شامل مقدمات آشنایی با ردیف موسیقی اصیل ایرانی برای آواز و اشنایی مقدماتی و ردیف نوازی تا مرحله پایانی برای هنرجویان نوازندگی تار و سه تار است. ورود به این مرحله مستلزم تشخیص مهارتهای از پیش آموخته هنرجویان توسط استاد خواهد بود (در پایان دوره خصوصی، گواهینامه حضور در دوره صادر خواهد شد).
توجه: تعیین سطح با هماهنگی دفتر آموزشهای تخصصی و تعیین وقت قبلی انجام خواهد شد لذا برای دوره های انفرادی زمان ثبت نام آزاد خواهد بود.
برای اطلاعات بیشتر به آدرس edu.utkish.ac.ir مراجعه و یا جهت ثبت نام و تعیین سطح با شماره ها ذیل تماس حاصل فرمایید:
شماره تماس 09369087501
یا شماره تلفن 07644435200 داخلی 380