إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ


۱۳ آبان نماد تجلی اراده و ایستادگی و مقاومت مقدس ملت در مصاف با استکبار جهانی است. این روز در تاریخ کشورمان یادآور حوادثی است که هریک به وسعت انقلابی بزرگ در دنیا علیرغم نقشه‌های شوم دشمنان تأثیرگذار شد.
13 آبان یادآور حماسه ملت ایران است، روزی که غنچه‌های انقلاب اسلامی شکفته شد و طراوت و زیبایی یافت. روزی که استعمارگران را مایوس ساخت و درسی به آنان آموخت که توان فراگرفتن آن را در هیچ مکتبی نداشتند. سیزده آبان روزی بود که مستکبران لرزه بر اندام خود احساس کردند.
اینک با توجه به جنایات بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه و کشتار انبوهی از غیرنظامیان اعم از زنان و کودکان بی‌پناه و بی‌گناه بوده‌ایم که صدای انسان‌های آزاده و آزادی‌خواه را در گوشه گوشه جهان علیه این جنایات بلند کرده است. در حمایت آزادی خواهان مسلمان جهان مراسم 13 آبان 1402 شامل تجمع و راهپیمایی با حضور گسترده مردم، دانشجویان و دانش آموزان در جزیره کیش از ساعت 8:30 آغاز و مسیر راهپیمایی از ابتدای بلوار ساحل تا اسکله تفریحی صورت پذیرفت.
مسئولین، مدیران، کارکنان و دانشجویان پردیس بین المللی کیش نیز با شرکت در مراسم در کنار جمعی از نهادها، مسئولان و شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی، ورزشی و فرهنگی جزیره کیش، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام نمودند.