مراسم معارفه‌ی دکتر رضا زعفریان به سمت معاون توسعه و سرمایه گذاری، دکتر حسین رجبی به سمت مدیر اجرایی و دکتر محمد جعفر حداد به عنوان مشاور بین الملل پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، چهارم بهمن‌ماه نودوهشت با حضور اعضای هیأت رئیسه، اعضای هیأت علمی و کارکنان برگزار شد.

در آغاز این مراسم دکتر مجید علی‌زاده، رئیس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران طی سخنانی با اشاره به تغییرات ایجاد شده در ساختار سازمانی، استفاده از استادان جوان و با انگیزه در هیأت رئیسه را یک راهبرد آینده‌نگر خواند و از کارمندان و استادان حاضر در پردیس خواست با ارائه‌ی پیشنهاد و ایده های نوآورانه، دانشگاه را در رسیدن به اهداف عالی خود یاری نمایند.

رئیس پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران در ادامه، دو هدف اصلی پردیس را بین‌المللی‌سازی و دانشگاه کارآفرین دانست و گفت ایجاد و گسترش آموزش مجازی گام نخست بین‌المللی‌سازی است. دکتر علی‌زاده در ادامه، فعال‌تر کردن هرچه بیشتر مرکز نوآوری و پارک علم و فن‌آوری را نیز گام نخست در شکل گیری دانشگاه کارآفرین دانست. ایشان ایجاد و گسترش دوره‌های مجازی بین‌المللی و فعال کردن هرچه بیشتر مرکز نوآوری و پارک علم و فن‌آوری را گامی مهم در دست‌یابی به اهداف فوق بر شمرد.

در ادامه‌ی این مراسم، آقایان دکتر رضا زعفریان، دکتر حسین رجبی و دکتر محمد جعفر حداد به صورت جداگانه، اهداف و برنامه‌های آینده‌ی خود را در وظایفی که بر عهده‌ی ایشان گذاشته شده است، شرح داده و از اعضای هیأت علمی و کارکنان پردیس برای انجام هرچه بهتر وظایف خود، یاری خواستند.