به مناسبت آغاز سال جدید، آیین دیدار نوروزی هیات رئیسه با اعضای هیات علمی ، کارکنان و دانشجویان پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران در روز شنبه  1403/01/18 در محل سالن مولوی این پردیس برگزار شد.
   به گزارش روابط عمومی این دیدار صمیمی خانواده بزرگ پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، با دید و بازدید و احوال پرسی و تبادل تبریکات سال جدید و ماه رمضان حاضران شروع و با قرائت قرآن کریم  و خوش آمد گویی مدیر امور دانشجویی ادامه یافت.
     در بخش بعد آقای دکتر مروتی ریاست دانشگاه، ضمن ابراز تبریکات سال جدید و ماه رمضان به خانواده پردیس، مخصوصا دانشجویان، از زحمات سال گذشته فعالان این واحد آموزشی تشکر و قدردانی نمود. همچنین ایشان ابراز امیدواری نمود در آینده با انرژی مضاعف کار خدمت رسانی به دانشجویان و مهیا نمودن پیشرفت روند کار ایشان سرعت یافته و موجبات رضایت مندی خداوند باشد. دکتر مروتی دانشگاه را مرکزی خاص معرفی و دانشجویان دانشگاه را افراد و مخاطبان خاص و برجسته دانست و ارائه خدمت به ایشان را ویژه و خاص تر، همچنین ایشان سیاست کلی دانشگاه را  جذب دانشجو با پذیرش اکثریت دانشجوی خارجی بیان نمود.  سپس حاضران نقطه نظرات خود را ارائه و پاسخ به سئوالات توسط هیات رئیسه بخش پایانی برنامه بود.