کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری 1403 از روز یکشنبه 17 تیرماه تا روز چهارشنبه 20 تیرماه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال می باشد.
  طبق اعلام سازمان سنجش، داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند. 
  با عنایت به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری 1403جزیره کیش، در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، در اردیبهشت ماه گذشته، نوبت دوم آزمون سراسری نیز در این پردیس برگزار می گردد، لذا داوطلبان عزیز جزیره کیش، در صورت مشاهده نقص در اطلاعات مندرج در کارت خود، از روز چهارشنبه 20 تیر به واحد رفع نقص مستقر در این پردیس مراجعه نمایند. 
  به گزارش روابط عمومی پردیس، برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری 1403 در روزهای 21 و 22 تیرماه در 5 گروه "علوم ریاضی و فنی" ، " علوم انسانی"  ، "هنر"  ، " زبان های خارجی" و "علوم تجربی" برگزار می شود.  آزمون گروه علوم ریاضی  و گروه علوم انسانی در نوبت صبح روز پنج شنبه و آزمون گروه هنر و گروه زبان های خارجی نوبت عصر روز پنج شنبه 21 تیر و آزمون گروه علوم تجربی در نوبت صبح روز جمعه 22 تیر ماه برگزار می گردد.
     داوطلبان توجه داشته باشند برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است. داوطلبان جهت کسب اطلاعات آزمون ، به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  و سایت پردیس به نشانی  kish.ut.ac.ir مراجعه نمایند.