هفتمین کنفرانس جهانی ایستگاه های آینده با حضور اساتید دانشگاه های معتبر بین المللی از سراسر جهان
 
وزارت راه و شهرسازی (شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران_ سهامی خاص) هفتمین کنفرانس جهانی ایستگاه های آینده (Next Station) با همکاری نزدیک اتحادیه بین المللی راه آهن ها (UIC) به میزبانی راه آهن ایران در تاریخ 20-22 آبان ماه 1398 (11-13 نوامبر 2019) با حضور مدیران ارشد و متخصصان بین المللی عرصه حمل و نقل در شهر تهران برگزار می گردد.
شعار اصلی این کنفرانس بین المللی «ایستگاه های ریلی، رونق بخش زندگی شهری» است و بر 8 محور اصلی تحت عناوین: مدیریت و تامین مالی ایستگاه ها، قابلیت پایداری و بهره وری انرژی، جابه جایی، قابلیت دسترسی و به هم پیوستگی خطوط، خدمات و بازرگانی، تعامل میان ایستگاه ها، ایمنی و امنیت و فن آوری هوشمند تکیه دارد.
 این کنفرانس با حضور مدیران عامل، مدیران ارشد، نمایندگان بخش صنعت و اساتید دانشگاه های معتبر بین المللی از سراسر جهان برگزار می گردد. لذا از دانشجویان دعوت می شود تا با ارائه مقالات علمی-پژوهشی خود به زبان انگلیسی در وب سایت اختصاصی این اجلاس به نشانی:www.ncxtstation.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. فرصت ارائه چکیده مقالات از تاریخ 15 آوریل تا پایان ماه ژوئن 2019 بوده و فهرست مقالات پذیرفته شده از سوی UIC تا پایان ماه آگوست 2019 اعلام خواهد شد. همچنین پذیرفته شدگان موظفند تا تاریخ چهارم اکتبر 2019 نسبت به ارسال مقاله تکمیل شده اقدام نمایند.