زمان تمدید انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی

07 02 2021 20:58

کد خبر : 10168496

تعداد بازدید : 452

 
زمان انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی
 
از روز دوشنبه مورخ 20 بهمن تا مورخ 27 بهمن ماه 1399 می باشد.
برای انتخاب واحد به سامانه جامع آموزش به آدرس اینترنتی ems.ut.ac.ir مراجعه نمایید.
 
 " لطفاً مطالب ذیل را به دقت مطالعه فرمائید "
  • انتخاب واحد الکترونیکی دانشجویان مجاز به ادامه تحصیل در کلیه مقاطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی Ph.D) براساس مقررات و آیین نامه های آموزشی و مجوزهای مربوط در زمان مقرر توسط دانشجو الزامی است .
  • دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی موظف هستند برای انتخاب واحد رسمی و ثبت در سیستم جامع آموزش دانشگاه با رعایت سایر شرایط و مقررات و مجوزهای مربوط در موعد تعیین شده در تقویم مذکور اقدام نمایند .
  • عدم انتخاب واحد دانشجو در زمان تعیین شده طبق آئین نامه به منزله انصرف از تحصیل محسوب می شوند.
  • دانشجو در هر مرحله از تحصیل درصورت عدم انتخاب واحد رسمی در موعد مقرر ، منصرف از تحصیل محسوب می گردد.
  • دانشجویان گرامی؛ ورود به سامانه جامع آموزش فقط از طریق سامانه احراز هویت مرکزی امکان پذیر خواهد بود و برای این منظور داشتن شناسه یکتای دانشگاه تهران الزامی می باشد.
دانشجویانی که پست الکترونیکی دانشگاه تهران را دارا می باشند شناسه یکتای آنها همان نام کاربری موجود در آدرس پست الکترونیکی است.
 به عنوان مثال اگر پست الکترونیکی دانشجو username@ut.ac.ir باشد شناسه یکتای وی username  خواهد بود.
شایان ذکر است که داشتن پست الکترونیکی لازم نیست و برای ورود به سامانه جامع آموزش تنها کافی است که شناسه یکتای خود را از سامانه مدیریت شناسه یکتا دریافت نمایید.
 
برای انتخاب واحد طبق مراحل زیر از طریق سامانه جامع گلستان اقدام نمائید :
1- پیشخوان خدمت
2- ثبت نام اصلی
3-  ورود به فرم ثبت نام
4- در قسمت پایین صفحه لیست دروس را مشاهده می کنید، روی درس مورد نظر کلیک کنید تا در قسمت بالای صفحه قابل
مشاهده باشد و به لیست دروس انتخابی شما اضافه شود .
  • توجه : در صورتی که درس مورد نظر شما در لیست پایین صفحه قابل مشاهده نبود، روی دکمه انتخاب درس کلیک کرده و کد درس مورد نظر (جهت دریافت کد دروس به برنامه دروس رشته خود مراجعه نمایید) را وارد کنید تا در قسمت پایین صفحه قابل مشاهده باشد.
5- پس از انتخاب کلیه واحدها روی دکمه اعمال تغییرات که در قسمت سمت راست پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید تا دروس برای شما ثبت شود.
  • شهریه دروس باید قبل از انتخاب واحد در سیستم ثبت شود ؛ در غیر این صورت سیستم به دانشجو اجازه انتخاب واحد نمیدهد.
برای پرداخت شهریه طبق مراحل زیر عمل کنید :
1- آموزش
2- منوی شهریه
3- پرداختهای الکترونیکی
4- روی آرم بانک کلیک کنید تا وارد صفحه درگاه پرداخت الکترونیکی شوید و شهریه خود را پرداخت نمایید.
لازم به ذکر است چنانچه از مبلغ شهریه اطلاع ندارید بعد از انتخاب دروس و اعمال تغییرات، سیستم به طور اتوماتیک خطای
کسر مبلغ را مشخص می کند و بعد از پرداخت مبلغ دوباره می توانید انتخاب واحد کنید .
بمنظور پرداخت شهریه در سامانه جامع آموزش از مرورگر اینترنت اکسپلورر نسخه 9 به بعد (Download Internet Explorer 11) استفاده نمایید.
 
توجه :
دانشجویان دکتری ترم 4 : ترم در انتظار آزمون جامع
دانشجویان دکتری ترم 5 : ترم در انتظار تصویب موضوع رساله
استثنائاً انتخاب واحد برای دانشجویان ترم 4 و 5 دکتری توسط کارشناس محترم مربوطه انجام می شود. 
لطفاً پس از واریز شهریه با کارشناس مربوطه تماس حاصل نمایید و یا از طریق ایمیل و تیکت اطلاع دهید؛ شایان ذکر است عدم تماس با کارشناس به منزله عدم ثبت نام می باشد.
قابل تاکید است کلیه دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد، شخصاً باید واحد پایان نامه و رساله را در سامانه جامع آموزش ثبت نمایند.
 
دانشجویانی که مجاز به ثبت نام نیستند :
-  دانشجویانی که تمام شهریه تحصیلی خود را تا پایان نیمسال گذشته پرداخت نکرده باشند.
-  دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد با دو ترم مشروطی
-  دانشجویان دکتری که سنوات آموزشی مجاز تحصیل آنها به اتمام رسیده و فرایند تمدید سنوات آنان طی نشده باشد. سنوات مجاز آموزشی : دکتری حداکثر 5 نیمسال
-  دانشجویانی که سنوات مجاز تحصیل آنها به اتمام رسیده و فرایند تمدید سنوات آنان طی نشده باشد. سنوات مجاز :کارشناسی ارشد 4 نیمسال - دکتری 9 نیمسال
-  مواردی که منع تحصیل آنها (موقت/دائم) توسط کمیته انضباطی کتباً اعلام شده باشد.
-  دانشجویانی که همزمان در دانشگاه یا موسسه آموزش عالی دیگری به تحصیل اشتغال دارند.
-  دانشجویان بورسیه که وضعیت شهریه خود را مشخص ننموده اند.
-  دانشجویانی که در یک یا چند نیمسال گذشته مراجعه نکرده و ثبت نام ندارند.
-  دانشجویانی که وضعیت تاییدیه تحصیلی و مدرک مقطع قبلی آنان نامشخص است.
-  دانشجویان ذکور فاقد کارت پایان خدمت که نامه نظام وظیفه خود را ارائه ننموده اند.
-  دانشجویانی که تشکیل پرونده نداده اند.
 
  • نکته :
  • با توجه به اهمیت انجام ارزشیابی در صورت عدم انجام ارزشیابی اعضای محترم هیات علمی توسط دانشجویان، امکان رویت نمرات و ثبت نام نیمسال بعدی برای دانشجو به هیچ عنوان میسر نخواهد بود.
  • پیرو بخشنامه های شماره 17996 / 7 / 122 مورخ 3 / 2 / 1392 و شماره 320797 / 3 / 122 مورخ 6 / 12 / 1392 به استحضار می رساند؛
  • بر اساس مصوبه کلی جلسه مورخ 20 / 2 / 1393 کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه، کلیه ورودی های دوره دکتری که از طریق آزمون سازمان سنجش آموزش کشور و یا سایر مراجع پذیرفته می شوند ملزم به ارائه گواهی زبان عمومی مورد قبول دانشگاه تهران که در دستورالعمل ابلاغ گردیده است، می باشند.  بدیهی است دانشجویان ملزم به ارائه مدرک معتبر زبان عمومی قبل از شرکت دانشجو در امتحان جامع می باشند.
  • نظر به اینکه پذیرش دانشجویان در این پردیس مطابق ضوابط نوبت روزانه (شهریه پرداز) محسوب می گردند و دانشجوی تمام وقت می باشند. پردیس کیش الزامی در زمانبندی کلاسها در آخر هفته نخواهد داشت و تحصیل در مقطع دکتری به صورت تمام وقت می باشد.
 
حوزه معاونت علمی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران
 

برچسب