آیین پیشواز پروفسور سانگ دو کیم استاد دانشگاه Korea کره جنوبی و استاد وابسته‌ی گروه آموزشی زبان و ادبیات انگلیسی پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران با حضور معاونت بین‌الملل دانشگاه تهران، معاون علمی، مشاور بین‌الملل و مدیر گروه آموزشی زبان و ادبیات انگلیسی پردیس بین‌المللی کیش و چند تن از استادان و مدیران بخش‌های گوناگون دانشگاه، برگزار شد.
این نشست خوش‌آمدگویی در چارچوب راهبرد بین‌المللی و رویکرد علمی فرهنگی دانشگاه برپا شد که بر مبنای آن، هر یک از استادان بین‌المللی که عضو وابسته‌ی دانشگاه تهران می‌شوند، در آیینی ویژه، به پیشواز ایشان رفته و مقدم‌شان به نماد آموزش عالی کشور، گرامی داشته می‌شود.
در آغاز این نشست، دکتر مهدی دهمرده دانشیار دانشگاه تهران و مدیر گروه آموزشی زبان و ادبیات انگلیسی پردیس بین‌المللی کیش، با خوش‌آمدگویی به حاضران و گرامی‌داشت مقدم پروفسور کیم، پیشینه و ویژگی‌های علمی شخصیتی ایشان را برشمرد.
در ادامه‌ی این آیین، دکتر مرتضی زنده‌دل استاد دانشکده‌ی دام‌پزشکی دانشگاه تهران و معاون علمی پردیس بین‌المللی کیش، بهره‌مندی دانشگاه از استادان وابسته به‌ویژه استادان بین‌المللی را نقطه‌ی قوت دانشگاه توصیف کرد و با توصیف موقعیت و ظرفیت پیوند بین‌المللی پردیس، حضور پروفسور کیم را در پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، خوش‌آمد گفت.
دکتر زنده‌دل هم‌چنین، مراتب سلام و سپاس دکتر مجید علی‌زاده رئیس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران را به مهمانان و میزبانان، تقدیم کرد.
سپس، پروفسور سانگ دو کیم با ابراز شادمانی از حضور در دانشگاه تهران، به معرفی و پیشینه‌ی علمی پژوهشی خود پرداخت و ارتباط زنده و روزآمد استادان نامدار دانشگاه‌های جهان را حق نماد آموزش عالی کشور دانست و اظهار امیدواری کرد این وابستگی، به دست‌آوردهای خوشنودکننده‌ای بیانجامد. ایشان هم‌چنین از ریاست و معاونان دانشگاه تهران و نیز، معاونان و رئیس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران که این فرصت را پدید آوردند، قدردانی کرد.
در پایان این آیین، دکتر محمدحسین صراف‌زاده معاون بین‌الملل دانشگاه تهران با سپاس از پردیس بین‌المللی کیش و حاضران، به شرح کوتاهی از آیین‌نامه جذب استادان وابسته دانشگاه تهران پرداخت و دیگر پردیس‌ها و دانشکده‌های دانشگاه تهران را به استفاده از این فرصت، ترغیب کرد.
در پایان این آیین، حکم پروفسور سانگ دو کیم با امضای دکتر محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران، به‌وسیله‌ی معاون بین‌الملل دانشگاه، به ایشان تقدیم شد.
یادآوری می‌شود در آیین نامه هیأت علمی دانشگاه تهران، عضو وابسته چهره‌ی برجسته‌ی علمی است که به درخواست یکی از ارگان‌های دانشگاه تهران و تصویب هیأت اجرایی جذب و حکم رئیس دانشگاه تهران برای انجام وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت سه سال انتخاب و به‌کار گرفته می‌شود.
 
 
پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران