پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از زمان شیوع بیماری کووید 19 و لزوم عدم حضور فیزیکی افراد در محل پردیس با جدیت و کوشش روزافزون تلاش کرد تا ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی این پردیس تا حد امکان مانند سابق میسر شود. 
البته لازم به ذکر است، ایجاد بسترهای لازم برای آموزش آنلاین و غیرحضوری از مدتها قبل در دستور کار این پردیس قرار داشت. به طور نمونه پیش از شیوع بیماری، در مرکز آموزشهای آزاد پردیس، تمامی گروه های بزرگسال شامل هجده دوره، آزمون میان ترم خود را به صورت برخط گذرانده و نمرات خود را پس از اتمام آزمون مشاهده کردند.
پس از وقوع بحران و تعطیلی کلاسهای فیزیکی با توجه به آماده بودن زیرساختها در پردیس، به سرعت تشکیل کلاسها به صورت مجازی در دستور کار قرار گرفت و فیلم های آموزشی و اطلاعیه های لازم برای تمامی دروس دانشگاهی، دوره های بین المللی و دوره های مرکز آموزش آزاد پردیس تهیه شد و همراه با آموزش و پشتیبانی 24 ساعته ارائه گردید.  
بر این اساس تمامی کلاس های آموزشی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران در نیمسال دوم تحصیلی 99-1398، دوره های نوروزی آموزش زبان و کلاسهای ترم بهار آموزشهای آزاد، به صورت آنلاین، برنامه ریزی، طراحی و در سامانه آموزش الکترونیکی پردیس، ارائه شد. 
با توجه به لزوم رعایت فاصله گذاری مناسب و پرهیز از تجمع در یک مکان سربسته و اهتمام پردیس در انجام فعالیتها با کیفیت مطلوب، جلسات کاری پردیس نیز به صورت آنلاین و با استفاده از سامانه برگزاری جلسات پردیس بین المللی کیش تشکیل شد. از جمله این جلسات می توان به «اولین جلسه آنلاین شورای عمومی پردیس» و «جلسه معرفی سامانه یادگیری الکترونیکی پردیس برای ارائه خدمات نوین آموزشی با حضور برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، ریاست و معاونین اداره آموزش و پرورش و مدیران مدارس کیش» اشاره کرد. 
فعالیتهای پژوهشی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران نیز مانند سایر امور در طول دوران شیوع کرونا با جدیت و موفقیت پیگیری شد. برگزاری دوره بین المللی تکنیک های خلاقیت در 8 جلسه به صورت هفتگی و با استفاده از مدرسین از کشور آلمان، کارگاه آموزشی 7 روزه با عنوان «طراحی در فرهنگ- فرهنگ در طراحی» با موضوع معنادادن به قرنطینه و جلسات «آرامش و نشاط معنوی و همچنین پیشرفت تحصیلی در شرایط ویروس کرونا» از جمله این فعالیتها است. 
به منظور برقراری ارتباط مستمر کاربران کتابخانه، دسترسی مجازی برای ارائه برخط خدمات کتابخانه پردیس نیز امکان پذیر شد. 
دفاع از پایان نامه و رساله از دغدغه های مهم دانشجویان در دوران عدم حضور فیزیکی در محل پردیس بود که با برگزاری اولین جلسه دفاع آنلاین در پردیس پاسخ مناسبی به این چالش مهم داده شد. 
از دیگر فعالیتهای پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران در جهت ارائه خدمات به صورت غیر حضوری می توان به «برگزاری دوره آموزش بین المللی زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان در قالب همکاری با مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران» و «مدیریت و برگزاری کارگاه ها، سمینارها به صورت آنلاین و ارائه گواهینامه به صورت الکترونیکی» اشاره کرد.