کسب عنوان سومی پردیس بین المللی کیش در هفدهمین جشنواره ورزشی دانشجویی دانشگاه تهران

پردیس بین المللی کیش موفق به کسب عنوان سومی در هفدهمین جشنواره ورزشی دانشجویی در بین تمامی پردیس ها و دانشکده های دانشگاه تهران شد. کاروان ورزشی دانشجویان پردیس از 19 آبان تا 5 دی 1397 با حضور 95 ورزشکار در این جشنواره درون دانشگاهی شرکت کرد.

مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره ورزشی دانشجویی و چهاردهمین جشنواره ورزشی کارکنان به منظور تجلیل از مقام آوران ورزشی دانشگاه تهران 14 اردیبهشت 1398 در سالن آمفی تئاتر دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی با حضور  آقایان دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران، دکتر مجید سرسنگی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر محمد حسین علیزاده، مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دکتر رضا رجبی، رئیس دانشکده تربیت بدنی، معاونان فرهنگی واحدهای مختلف دانشگاه تهران و جمع کثیری از دانشجویان و دانشگاهیان، برگزار شد.

کاروان ورزشی دانشجویان پردیس در بخش دختران در 10 رشته ورزشی و با 27 ورزشکار و در بخش پسران در 11 رشته ورزشی  و با 68 ورزشکار حضور داشت. پردیس بین المللی کیش در پایان این جشنواره با کسب 28 مقام و مجموع 83 امتیاز، عنوان سومی این جشنواره را به خود اختصاص داد و تندیس سومین پردیس/دانشکده برتر را از آن خود کرد.

عناوین کسب شده در هفدهمین جشنواره ورزشی دانشجویان

مقام اول

مقام دوم

مقام سوم

مقام چهارم

7

9

9

3

 

همچنین پردیس بین المللی کیش برای نخستین بار با حضور 8 ورزشکار در چهاردهمین جشنواره ورزشی کارکنان که از 29 بهمن 1397 تا 11 اردیبهشت 1398 برگزار شد، شرکت کرد.

عناوین کسب شده در چهاردهمین جشنواره ورزشی کارکنان

مقام اول

مقام دوم

مقام سوم

مقام چهارم

1

1

1

1

 

 


 

در این مراسم از مسئولان ورزش برتر پردیس‌ها و دانشکده‌ها قدردانی به عمل آمد که خانم راضیه منصوری مهر، کارشناس ورزش پردیس کیش از میان 24 نفر کارشناس، در بخش ارزیابی عملکرد، جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.