کارگاه آموزشی بین المللی طراحی خدمات با موضوع «آیندۀ گردشگری، سناریو پردازی برای مدل‌های خدمات و کسب و کارهای نو» روزهای 19 تا 23 اسفندماه با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران برگزار شد.
این کارگاه به سرپرستی علمی دکتر یاسمن خداداده دانشیار و مدیر گروه طراحی صنعتی پردیس بین المللی کیش و ارائه سه تن از اساتید دانشگاه برانشواگ آلمان، پروفسور ولف گنگ یوناس استاد برجسته طراحی، پروفسور منوال کرتزر، از اساتید بنام معماری و دکتر مهدی موزونی، انجام گردید.
کارگاه طراحی خدمات با استقبال خوبی از طرف دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های طراحی صنعتی، معماری، شهرسازی و ... مواجه شد. 51 نفر شرکت کننده کارگاه از شهرهای مختلف ایران و 2 نفر از دانشگاه برانشواگ آلمان بودند.
در این دوره مطالب تئوری از سوی اساتید بیان شد و تمرین های عملی تا ساخت مدل، آموزش سناریو پردازی و خلق مدل و انجام فرآیندهای آینده پژوهی ارائه گردید. در روز پایانی دوره شرکت کنندگان نتایج آموخته های خود را در قالب نمایشگاهی در معرض دید علاقمندان قرار دادند.
در مراسم اختتامیه ضمن ارائه گزارشی از سوی سرپرست علمی کارگاه و اساتید دوره، به شرکت کنندگان گواهی شرکت در کارگاه به صورت مشترک از سوی دانشگاه برانشواگ آلمان و پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران اعطا  شد.