یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
      یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

به نوبهار جهان تازه گشت و خرم گشت

درخت سبز علم گشت و خاک معلم گشت

   حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است و مقارن شدن این تحول  طبیعی با تحول معنوی و بهار قرآن که نشانه قدرت معنوی صبر و شکیبایی انسان و تجدید میثاق بشر با احدیت است ، تقارنی بسیار نوید بخش  انگاشته ، حضور همزمان در این دو ضیافت دلنشین را سعادتی خاص و مغتنم دانسته و با اتکاء به رحمت  بی دریغ ذات الهی قدم های رو به تعالی را برای رسیدن به قله های رفیع سربلندی و سرافرازی در کسب علم  و علم آموزی محکم تر از قبل  ساخته و با عزم دو چندان خود با استعانت از  فرصت عبادت و توسل به ائمه و تازگی کالبد طبیعی به شوق و امید تبدیل نموده و به خدمت و یاری رساندن به هم نوعان در نیل به اهداف بشردوستانه با نهایت سعی و توان خود همت می گماریم.

      در سال 1402 با تلاش بی وقفه خانواده پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، شامل هیات رئیسه، هیات علمی، دانشجویان و کارکنان، پردیس در هر یک از حوزه های آموزشی، پژوهشی، بین المللی، فنآوری های پیشرفته، پارک علم و فنآوری، ارتباط با صنعت، کارآفرینی، بهبود زیرساخت های مدیریتی و فیزیکی، ارتباط سازی پروژه های دانشجو محور، همکاری با شرکت های دانش بنیان، امورمذهبی و فرهنگی، تعاملات با دستگاه های اداری، اقتصادی و.... فعالیت های رو به رشد را شروع و در مسیری رو به کمال ادامه می دهد. باشد که خداوند حکیم در سال جدید در روند علم آموزی، انتقال  دانش و آگاهی بین نسل ها  که رویه ای از پیامبران است، توفیق تلاش خستگی ناپذیر عنایت فرمایند.

      با آرزوی بهروزی روزافزن آموزش عالی کشور، دانشگاه تهران و پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، این دو بهار را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال خواستارم، برای همه عزیزان در سال جدید سلامتی، شادکامی و موفقیت عالم گیر طلب می‌کنم. همچنین برای کشور و هم میهنان عزیزمان صلح، آرامش و سربلندی مسئلت دارم.

حسن مروتی

رئیس پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران