پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، با همکاری دانشگاه فورت وانگن آلمان و استادان ایرانی و بین‌المللی دوره مشترک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک-ساخت و تولید را به زبان انگلیسی برگزار می‌کند.
دانشجویان این دوره سال اول دوره کارشناسی ارشد خود را در پردیس بین المللی کیش و سال دوم را در دانشگاه فورت وانگن آلمان و در انستیتو ماشینکاری دقیق این دانشگاه سپری خواهند کرد و مطابق با تفاهم نامه مشترک، دانشجویان در پایان دوره دو مدرک تحصیلی مجزا از دو دانشگاه دریافت خواهند کرد. فهرست مطالب درسی و پژوهشی این دوره جهت تقویت توانایی های علمی و کاربردی فارغ التحصیلان در زمینه های نوین مدیریت و ساخت و تولید دقیق برنامه ریزی شده است تا نیاز صنایع پیشرفته در زمینه های دانش فنی و نوآوری پویا را برآورده سازد.
اولین دانشجویان ایرانی این دوره بین‌المللی مشترک کارشناسی‌ ارشد مهندسی مکانیک-ساخت و تولید از طریق شیوه نامه و مصاحبه از نیمسال دوم تحصیلی 1400-1399 جذب خواهند شد.
متقاضیان این دوره میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران مراجعه نمایند و یا از طریق ایمیل زیر با دفتر همکاریهای بین المللی پردیس کیش دانشگاه تهران مکاتبه نمایند.