دکتر حسن مروتی در نشست با کارکنان پردیس ضمن استماع مشکلات کارکنان به ارائه راهکار برای حل آنها پرداخت.
به گزارش روابط عمومی پردیس کیش، دکتر حسن مروتی، رئیس پردیس کیش در جلسه ای با کارکنان ضمن تشکر از زحمات همکاران در بخشهای مختلف، پردیس کیش را یکی از بزرگترین پردیسهای کشور نامید که دارای قابلیتهای متعددی در سطوح ملی و بین المللی می باشد.
رئیس پردیس کیش حل قسمت مهم مشکلات پردیس را منوط به مدیریت صحیح آنها و هم فکری و هم افزایی بین همه عوامل پردیس دانست و افزود: یکی از عوامل نارضایتی در محیط کار تبعیض است اما باید گفت که تبعیض گاهی واقعی و گاهی غیر واقعی و صرفا تصور تبعیض است. تبعیض در شرایط برابر شکل می گیرد و تصور تبعیض در شرایط نابرابر که باید بین این دو تفکیک قائل شد.
در ادامه جلسه جعفر احمدی، عضو شورای صنفی پردیس کیش و برخی از کارکنان به بیان مشکلات کارکنان پردیس پرداختند .
درادامه  این نشست و پس از استماع سخنان کارکنان، دکتر مروتی مشکلات بیان شده را به دو قسمت کلی تقسیم کرد و گفت: برخی مشکلات در خود پردیس قابل حل هستند که با تلاش و همفکری آنها را حل می کنیم و برخی دیگر که خارج از عهده پردیس است در سطح ستادی پیگیری می نماییم. شایان ذکر است علاوه بر جلسه فوق، در راستای وحدت رویه با سیاستهای کلی اجرایی و علمی پردیس جلسات هیات رئیسه، شورای راهبردی، شورای مدیران و نشست با کارکنان حوزه آموزش نیز برگزار شد و مقرر گردید به منظور هم افزایی بین ارکان اجرایی در قالب تقویم زمانی مشخص جلسات مذکور برگزار شود.