همزمان با جشن ولادت کریمه اهل بیت -علیهاالسلام- مراسم تودیع دکتر رجبی، سرپرست سابق و معارفه دکتر طاهری، معاون جدید طرح، توسعه و سرمایه‌گذاری پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران برگزار شد.
 
روابط عمومی : در این مراسم که امروز و همزمان با جشن میلاد کریمه اهل بیت -علیهاالسلام- در سالن مولوی پردیس برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، دکتر علیرضا ذاکر اصفهانی، رئیس پردیس کیش ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه -علیهاالسلام- به بیان مناقب این بانوی بزرگوار پرداخت.
دکتر ذاکر اصفهانی با تقدیر از زحمات ذی قیمت دکتر حسین رجبی، سرپرست پیشین معاونت طرح، توسعه و سرمایه‌گذاری اذعان کرد به زودی در جای دیگر از وجود ایشان استفاده خواهیم کرد.
رئیس پردیس کیش سپس با اشاره به پیشینه و خدمات شایسته دکتر علی طاهری میرقائد هم در سطح دانشگاه تهران و هم در سطح وزارتخانه، او را به عنوان معاون جدید طرح، توسعه و سرمایه‌گذاری پردیس معرفی کرد.
در ادامه این برنامه دکتر رجبی با تبریک ایام، از همه همکارانی که در مدت تصدی مسئولیت با او همکاری داشته اند، تقدیر و تشکر کرده، از آنها حلالیت طلبید.
سپس دکتر طاهری میرقائد با تبریک زادروز خجسته حضرت فاطمه معصومه -علیهاالسلام- از حسن نیت دکتر ذاکر اصفهانی نسبت به خود در سپردن این مسؤولیت به او، تشکر کرد.
معاون جدید طرح، توسعه و سرمایه‌گذاری پردیس کیش از همکارانی که سابقه بیشتری در همکاری با پردیس دارند، خواست تا جهت پیشبرد بهتر امور و کاهش زمان برای رسیدن به مقاصد تجربه خود را در اختیار این معاونت قرار دهند.
در پایان مراسم حکم انتصاب دکتر طاهری میرقائد و لوح تقدیر دکتر رجبی از سوی رئیس پردیس به ایشان اهدا شد.