فراخوان پذیرش دانشجوی از دانشگاه سن پترزبورگ روسیه

دانشگاه سن‌پترزبورگ جهت پذیرش تعداد ۱۲ نفر در هر سال جاری و یا تعداد ۶ نفر برای هر نیم‌سال تحصیلی از دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تا سال ۲۰۲۱ برای یک دوره ۳ الی ۵ ماهه اعلام موافقت نموده است. (دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد نیم‌سال سوم یا چهارم قبل از دفاع از پایان نامه و دانشجویان کارشناسی بعد از نیمسال ششم)

علاقمندان واجد شرایط می توانند برای نیم‌سال اول حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه ۹۸ و برای نیم‌سال دوم حداکثر پایان مهر ماه ۹۸ نسبت به تکمیل فرم پیوست اقدام و همراه با و مدارک لازم به کارشناس معاونت بین الملل پردیس (خانم شریفی) ارسال و یا به آدرس ایمیل asharifim@ut.ac.ir ارسال نمایند.

در ضمن مدارکی که تا تاریخ‌های فوق دریافت گردد در اولویت قرار می‌گیرند. خاطرنشان می‌سازد بعد از پذیرش اولیه از جانب اداره کل اعضای هیات علمی و دانشجویان بین الملل معاونت بین الملل دانشگاه مدارک به دانشگاه مذکور ارسال و تصمیم‌گیری نهایی جهت پذیرش با دانشگاه مقصد می‌باشد.

مدارک مورد نیاز:

۱- تکمیل فرم دانشگاه سن‌پترزبورگ (پیوست)

۲- مدرک زبان معتبر

۳- نوشتن شرح حال علمی به زبان انگلیسی با روسی

۴- کپی پاسپورت

۵- نوشتن انگیزه از سفر به زبان انگلیسی یا روسی

۶- موافقت شورای گروه

۷- موافقت پردیس / ‏دانشکده

۸- بیمه درمانی

۹- دانشجویان کارشناسی ارشد صورتجلسه تصویب پروپزال

تعهدات دانشگاه مقصد: معاف از پرداخت هزینه تحصیل + معاف از پرداخت هزینه اسکان (به استثنای هزینه‌های پیش آمده و اجباری دیگر طبق قوانین و مقررات دانشگاه میزبان بر عهده فرد متقاضی) + اعطای گواهینامه پایان دوره

تعهدات دانشگاه تهران: پرداخت ماهیانه مبلغ ۰۰۰/‏۰۰۰/‏۱۰ میلیون ریال برای مدت ۵ ماه + معرفی نامه ارزی ماهیانه به مبلغ ۱,۰۰۰ یورو مجموعاً ۵۰۰۰ یورو با هزینه شخصی