به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد طلوع فجر انقلاب اسلامی، پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از کلاسهای هیبریدی و اتاق تولید محتوا رونمایی می کند.
 
به گزارش روابط عمومی پردیس کیش به نقل از دکتر رضا نوری، معاون علمی پردیس، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی و در راستای سیاست توسعه کیفیت آموزشی، پیشگامی در عرصه نوآوری‌های کمک آموزشی و با توجه به موقعیت جغرافیایی جزیره کیش که لزوم استفاده همزمان دانشجویان از کلاس حضوری و مجازی برخط را ضروری می نماید، تعدادی از کلاسهای دانشگاه که مجهز به قلم نوری و کیس ویژه، میکروفون و هدفون شده است به عنوان کلاس هیبریدی مورد بهره برداری دانشجویان و اساتید محترم قرار خواهد گرفت. همچنین، اتاق تولید محتوای ویژه ای برای تولید بسته‌های آموزشی و کمک آموزشی با هدف بهبود کیفیت آموزش و نیز درآمدزایی پردیس در نظر گرفته شده است.
 
برابر با استانداردهای آموزش الکترونیکی موجود در دنیا، آموزش الکترونیکی ترکیبی همزمان (سنکرون) یکی از روش‌های مورد علاقه دانشجویان و اساتید بوده که در دوران پساکرونا و تداوم استفاده از سامانه ایلرن در پردیس کیش نیز به دلیل موقعیت جغرافیایی و سایر ویژگی‌های محیطی آن نیز بسیار کاربردی خواهد بود.