دکتر ذاکر اصفهانی، رئیس پردیس کیش دانشگاه تهران به همراه معاون علمی و نیز مدیر اجرایی پردیس کیش با حجه الإسلام و المسلمین دکتر بی نیاز، امام جمعه کیش دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که روز چهارشنبه مورخ 30 شهریور در دفتر امام جعه کیش برگزار شد، دکتر ذاکر اصفهانی با اشاره به عدم حضور دانشجویان در محیط دانشگاه طی دو سال گذشته به علت شیوع کرونا و از دست رفتن فرصت فعالیتهای فرهنگی  ابراز امیدواری کرد دانشگاه بتواند در سال جاری تحصیلی در کنار آموزش به انجام رسالت خود در ایفای نقش سازنده در مسؤولیت های فرهنگی و اجتماعی بپردازد.
رئیس پردیس گفت: سعی می کنیم برنامه های فرهنگی پردیس تبیین و تثبیت کننده هویت اسلامی- ایرانی مردم بوده، علاوه بر دانشجویان برای مردم جزیره کیش هم مثمر ثمر باشد.
دکتر ذاکر اصفهانی عدم همگونی فرهنگی کیشوندان را هم فرصت دانست و هم تهدید و ابراز امیدواری کرد دانشگاه و دفتر امام جمعه بتوانند با همکاری یکدیگر از فرصتهای آن به نحو احسن در بهبود اوضاع اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی جزیره کیش استفاده نمایند.
دکتر ذاکر اصفهانی در پایان سخنان خود گزارشی از رشته های تحصیلی و تعداد دانشجویان و اساتیدی که با پردیس همکاری می کنند، ارائه داد.
در ادامه حجه الإسلام دکتر بی نیاز ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور ریاست و معاونین پردیس و توضیحات کامل ایشان پیرامون فعالیتهای علمی و فرهنگی پردیس به چند نکته اشاره کرد:
1- همکاری جدی دانشگاه و نهاد امامت جمعه در امور فرهنگی و اجتماعی؛
2- اندیشیدن تدبیر جهت بحث بصیرت افزایی و تقویت هویت دینی و ملی خصوصا برای نودانشجویان؛
3- حضور پررنگ و مؤثر اهالی علم و دانش در برنامه های ملی و مذهبی کیش، حضور در مساجد و مراسم نماز جمعه و... ؛
4- ایجاد انگیزه در دانشجویان و دادن حق مطالبه گری به ایشان (تا خود را شریک در سرنوشت جامعه بدانند و نسبت به نظام علقه بیشتری پیدا کنند)؛
5- تقویت بعد بین المللی پردیس کیش بواسطه راه اندازی پروازهای خارجی جهت جذب دانشجویان خارجی و به تبع آن توسعه گردشگری حلال و رونق اقتصاد جزیره.