حجت اسلام والمسلمین دکتر احمد حسن‌زاده امام جمعه‌ی جزیره‌ی کیش روز دوشنبه پانزدهم اردیبهشت جاری در پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران حضور یافت و ضمن دیدار و گفت و گو با دکتر مجید علی‌زاده ریاست پردیس، در جلسه‌ی مدیران پارک علم و فن‌آوری و مرکز آموزشهای الکترونیکی شرکت کرد.
دکتر مجید علی‌زاده در آغاز این نشست، با خوش‌آمدگویی به امام‌جمعه‌ی کیش و شادباش ماه مبارک رمضان، با توصیف دانشگاه تهران به دانشگاه فرهنگ مبنا و اخلاق‌مدار و الگو و سرآمد برنامه‌ها و دست‌آوردهای فرهنگی، گزارشی از فعالیت‌های علمی آموزشی و فرهنگی پردیس در نیم‌سال دوم تحصیلی و در شرایط سخت تهاجم ویروس کوئید ۱۹ ارائه و اظهار امیدواری کرد این مهمان میزبان‌آزار هرچه زودتر سرکوب و سلامت به گستره‌ی جهان بازگردد.
رئیس پردیس درباره‌ی سابقه‌ی دیرپا و زیرساخت ارزش‌مند آموزش الکترونیکی و ابتکار عمل دانشگاه تهران در تبدیل این تهدید به فرصت و بهره‌بری از این زیرساخت در شرایط همه‌گیری ویرووس، توضیح داد و گفت: آموزش الکترونیکی پیش از هجوم بیماری در برنامه‌های پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران گنجانده شد و در برخی رشته‌های تخصصی و نیز آموزش‌های کاربردی مانند آموزش زبان فارسی به خارجی‌ها ابتدا به‌صورت آزمایشی و سپس به‌طور رسمی انجام پذیرفته است لیکن از آغاز نیم‌سال تحصیلی دوم و هم‌زمان با خطر همه‌گیری و آسیب ویروسی و بر مبنای راهبرد دانشگاه تهران، آموزش الکترونیکی در همه‌ی رشته‌ها و مقاطع تحصیلی و در هر روز هفته حتی روزهای تعطیل و ایام نوروز جریان داشته و بازخورد مطلوب داشته است.
دکتر مجید علی‌زاده با اشاره به محوریت ایده‌پردازی و کارآفرینی در نسل ‌جدید دانشگاه‌ها، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در پردیس بین‌المللی کیش با پشتیبانی پارک علم و فن‌آوری دانشگاه تهران و همچنین توان‌مندی‌های این شرکت‌ها را فرصت مناسبی برای ارائه‌ی ایده، مشاوره، طراحی و انجام پروژه‌های بزرگ ملی در این بخش بین‌المللی از کشور عزیزمان دانست.
 حجةالاسلام والمسلمین دکتر احمد حسن‌زاده امام‌جمعه‌ی محترم کیش با قدردانی از دانشگاه تهران، حضور نماد آموزش عالی کشور را در هر نقطه‌ای از ایران اسلامی مغتنم و منشأ خیر دانست و پردیس بین‌المللی کیش را نماد شایسته‌ای از دانشگاه تهران در جزیره‌ی کیش برشمرد.
امام جمعه‌ی کیش با تشکر از ریاست پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران برای ایفای نقش تأثیرگذار در عرصه‌ی علمی، فرهنگی و اجتماعی و تعامل سازنده با سازمان‌ها و نهادهای مستقر در کیش، استمرار الگودهی و کمک به توسعه‌ی علمی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران به این منطقه‌ی راهبردی از میهن عزیزمان را خواستار شد.
حجةالاسلام دکتر حسن‌زاده با تشریح روش‌های سنتی تعلیم و تعلم در حوزه‌های علمی ایران و با اشاره به کیفیت آن روش در توسعه‌ی علوم گوناگون در هزاره‌ی اخیر، اظهار امیدواری کرد کیفیت گرایی و سنت ارزشمند و بی‌جایگزین مباحثه‌ی علمی در شیوه‌های آموزش دانشگاهی احیا شود و دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمی، با تبادل ارزش‌های علمی سنتی و مدرن به ارتقای سطح آموزشی و پژوهشی کمک کنند.
در این جلسه همچنین، مدیران بخش‌های پارک علم و فن‌آوری و مرکز آموزشهای الکترونیکی گزارشی از توان‌مندی‌ها و اقدامات این بخش‌ها ارائه کردند.
رئیس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران در پایان این نشست، با سپاس از حضور امام جمعه‌ی محترم کیش در دانشگاه، آمادگی بخش‌های مختلف این پردیس را در جهت تعامل با نهاد امامت جمعه‌ی کیش و توسعه‌ی فرهنگی و علمی جزیره‌ی کیش اعلام کرد.