مرکز نوآوری پردیس کیش دانشگاه تهران با شعار « پردیس کیش دانشگاه تهران در مسیر تحقق کیش هوشمند » به همراه ۱۸۵ شرکت کننده دیگر از سراسر کشور در دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش حضور می یابد.
به گزارش روابط عمومی پردیس کیش، جزیره کیش در دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات که از تاریخ ۱۹ اردیبهشت به مدت ۴ روز از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در مرکز نمایشگاه بین المللی کیش برگزار می شود، پذیرای ۱۸۶ شرکت کننده از نهادها و شرکت‌های مختلف دولتی و خصوصی از سراسر کشور است.
مرکز نوآوری پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران (کیشی نو) نیز بر اساس رویکرد توسعه ای پردیس در زمینه گسترش فناوری و نوآوری به خصوص در حوزه فناوری های نوظهور در این نمایشگاه شرکت می‌کند.
مهندس صادق سقط چیان، رئیس مرکز نوآوری پردیس هدف از شرکت در این نمایشگاه را معرفی توانمندی‌ها و امکانات پردیس در حوزه نوآوری های نوظهور، برقراری ارتباط مؤثر با ذی نفعان زیست بوم نوآوری کشور به ویژه جزیره کیش و معرفی خدمات مرکز به استارتاپ ها و شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور رشد و توسعه در حوزه فعالیت مرکز دانسته، برگزاری نشست هایی بدین منظور را از جمله برنامه‌های غرفه پردیس اعلام کرد.
برای بازدید از غرفه پردیس علاوه بر عموم مردم از مهمانان ویژه ای همچون مسؤولین کیش، رؤسای اصناف، سرمایه گذاران، رؤسای دانشگاهها و ... دعوت به عمل آمده است.