کارگاه «ورزش: محدودیت ها و انگیزه های زمینه ساز موفقیت» روز پنجشنبه 3 اسفندماه توسط زهرا نعمتی، اولین بانوی طلایی تاریخ پار المپیک ایران و آرمین امانتی، دانشجوی دکترای مدیریت ورزشی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران در سالن اجتماعات این پردیس برگزار شد. 
در این کارگاه علاوه بر جمعی از اعضای هیات رئیسه، اساتید، دانشجویان و کارکنان پردیس، تعدادی از ورزشکاران جزیره کیش از جمله علی خدیور، عضو تیم ملی دو و میدانی کشور و فردین محمدزاده، مربی تیم ملی دو و میدانی ایران، نیز حضور داشتند. 
زهرا نعمتی، پرچمدار جمهوری اسلامی ایران در المپیک ریو، پس از برگزاری کارگاه با دکتر منصور خلیلی عراقی رئیس پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران دیدار و گفتگو کرد. در جریان این دیدار دکتر خلیلی عراقی ضمن تشکر از حضور این بانوی قهرمان در پردیس، لوح تقدیری را مبنی بر تشکر از تلاشها و فعالیت های ارزنده ایشان بعنوان برترین ورزشکار تیراندازی با کمان معلولان جهان در سال 2017 به وی تقدیم نمود. 
زهرا نعمتی همچنین از کتابخانه و مرکز تندرستی و آمادگی جسمانی پردیس بین المللی کیش دیدن کرد و امکانات این مرکز را بسیار مطلوب توصیف نمود. 
این بانوی کماندار، تنها ورزشکار ایرانی و از معدود ورزشکاران جهان است که در المپیک و پار المپیک توأمان شرکت داشته است.