فرارسیدن جشن‌های ماه شعبان و زادروز ستار‌گان سپهر رستگاری، پیشوایان راه نیک‌بختی، حضرت امام حسین ع، حضرت امام سجاد ع و اسطوره‌ی وفاداری و مهربانی و پهلوانی، حضرت ابوالفضل عباس ع، بر عاشقان و شیفتگان راه حق در سراسر گیتی، خجسته باد.
 
شعبان، پرتوی از عظمت امام حسین ع پیشوای بزرگ آزادگان جهان است. در این روز کسی به‌دنیا آمد که سرنوشت اسلام به او، حرکت‌اش، قیام‌اش، فداکاری‌اش و اخلاص‌اش گره خورده است. 
امام حسین ع، ققنوس آرزوهای انسان است که بر شانه‌های نبوّت ص آشیان داشت و سایه‌ی همافر آزادگی را بر سرنوشت بشریت گستراند.
 
فرزند پارسا و بزرگوارشان امام سجاد ع، اسوه‌ی صبر و شکیبایی و بردباری و برادر قهرمان بی‌همانندشان حضرت ابوالفضل عباس ع، حافظان و وارثان بزرگ راه آزادگی هستند که امام‌شان را در به‌سامان رساندن مکتب خداباوران تاریخ، تنها نگذاشتند.
 
سوم شعبان، زادروز امام حسین ع، چهارم شعبان زادروز حضرت ابوالفضل عباس ع و پنجم شعبان زادروز امام سجاد ع، بر پویندگان و دوست‌داران راه خدا، فرخنده باد.
 
دانشجویان، کارکنان و مدیران پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، همراه و همدل با همه‌ی دوست‌داران و پویندگان راه رستگاری، این جشن‌های آسمانی را خجسته می‌دارند و بزرگ می‌شمارند.
 
پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران