به‌منظور گسترش فعالیت‌های بین‌المللی جلسه ای با حضور مسئولان اداره امور بین الملل سازمان منطقه آزاد و اداره همکاری های بین المللی پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، روز شنبه بیست و دوم شهریور ماه در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران برگزار شد.
در این جلسه، دکتر محمدجعفر حداد مشاور امور بین الملل پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، از ارتباطات علمی آموزشی و جذب دانشجوی خارجی، برگزاری مشترک سمینارها و گارگاه‌های بین‌المللی و فعالیت‌های مدرسه کسب و کار پردیس کیش به عنوان محورهای اصلی فعالیت‌های بین‌المللی یاد کرد و با تشریح زمینه‌های همکاری و فعالیت های گسترده سازمان منطقه آزاد کیش خواستار همکاری این سازمان با پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران به‌عنوان دانشگاه معین در منطقه شد.
 محمدرضا رمضانی مدیر اداره امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش هم در این جلسه، با اشاره به رویکرد و عملکرد مثبت سازمان منطقه آزاد کیش به گسترش فعالیت های بین المللی گفت: با توجه به فعالیت‌های اداره امور بین‌الملل سازمان در ایجاد ارتباط با اتاق های بازرگانی بین‌المللی و انجمن های دوستی، این اداره می‌تواند پل ارتباطی بین این مراکز با این پردیس و موجب پیوند، تبلیغ و اطلاع رسانی چندجانبه باشد.
 تشکیل کارگروه بین الملل متشکل از اداره امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش و دانشگاه های واقع در جزیره کیش پیشنهاد گردید.