ضمن آرزوی موفقیت، پذیرش شما را در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران عرصه علم و تحقیق تبریک می گوییم. امید است در سایه لطف خداوند بلند مرتبه بیش از پیش موفق باشید.
به اطلاع پذیرفته شدگان ورودی‌ دوره‌های‌کارشناسی‌ پیوسته نیمسال اول سال تحصیلی 1401 می رساند که فرآیند ثبت نام در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران به صورت الکترونیکی می باشد.
اسامی‌پذیرفته شدگان‌ بر روی  سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است. 
خواهشمند است قبل از ثبت نام کلیه مطالب زیر و اطلاعیه سازمان سنجش و دانشگاه تهران (راهنما ودستورالعمل ثبت نام الکترونیکی "مربوط به پذیرفته شدگان آزمون مقطع کارشناسی نیمسال اول سال 1401) را به دقت مطالعه فرمایید.
جهت مشاهده راهنمای شناسه یکتا اینجا کلیک نمائید.
الف- تاریخ ثبت‌نام الکترونیکی از پذیرفته شدگان: بازه ثبت نام الکترونیکی تا روز پنجشنبه 1401/07/09 تمدید شد.
نکته : 
1- ثبت نام الکترونیکی پذیرفته شدگان صرفاً به صورت غیرحضوری انجام می گیرد.
2- ثبت نام الکترونیکی از طریق سامانه جامع آموزش به آدرس https://reg.ut.ac.ir از قسمت ورود به سامانه جامع با شناسه کاربری الزامی می باشد. راهنمای ثبت نام الکترونیکی در این سایت موجود می باشد.
3- پذیرفته شدگان محترم باید مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی که در ادامه این اطلاعیه آمده است را پیش از شروع فرآیند ثبت نام الکترونیکی آماده کرده و در سامانه جامع آموزش بارگذاری نمایند.
4- پرداخت شهریه صرفاً الکترونیکی انجام می گیرد.
آدرس پردیس بین المللی  کیش: جزیره کیش – بلوار میر مهنا – ابتدای نیایش – پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران  
تلفن :44430055-076 و 44435200-076  داخلی 201 و 230
ب ‍- مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌ پذیرفته شدگان کارشناسی  :
1- تصویر اصل مدرک‌ دیپلم و پیش دانشگاهی که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌ قید شده‌ باشد‌.
تبصره‌- پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ پیش دانشگاهی  نمی‌باشند، لازم‌ است‌ اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط موسسه‌ محل ‌اخذ مدرک که نشان دهنده تعداد واحدهای گذرانده شده و معدل باشد، به شرط حداکثر تاریخ فارغ التحصیلی تا تاریخ  1401/06/31 را ارائه‌ نمایند.
2 – تصویر اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم یا مدرکی‌ که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ را مشخص‌ نماید
3-تصویر ریز نمرات دوره دیپلم و پیش دانشگاهی 
4- پرداخت شهریه بصورت علی الحساب برای نیمسال اول و صرفاً الکترونیکی انجام می گیرد.(پرداختی فقط از طریق سامانه جامع آموزش)
5- در صورت نهایی شدن ثبت نام و به حد نصاب رسیدن رشته مورد نظر، شهریه واریزی عودت داده نمی شود.
 
 
تذکرات‌ مهم :
با توجه به بخشنامه شماره 221446/460 مورخ 91/10/18 ریاست محترم مرکز سنجش آموزش و پرورش کلیه پذیرفته شدگان می بایست به همراه تصویر گواهی پیش دانشگاهی خود به «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائیدیه تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش و پرورش محل تحصیل خود را درخواست نمایند و رسید آن را در زمان ثبت نام به دانشگاه ارائه دهند.کلیه پذیرفته شدگان حتماً نام رشته و مؤسسه آموزش عالی محل تحصیل خود را در فرم «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» اعلام نمایند.
 
از پذیرفته‌شدگانی ‌که‌ حداکثر تا تاریخ‌ 1401/06/31 فارغ‌التحصیل‌ نشده باشند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و قبولی آنان کان‌ لم‌ یکن تلقی‌ خواهد شد.
معدل‌ دیپلم و پیش دانشگاهی ‌ پذیرفته‌ شده‌ باید با معدلی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، و یا در مراحل بعد اصلاح نموده است، یکسان‌ باشد، بدیهی است از ثبت‌نام قطعی آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک آنان کمتر از معدل اعلام شده به این سازمان باشد) خودداری خواهد شد.
در هرمرحله از ثبت نام و هنگام تحصیل، چنانچه  مشخص گردد داوطلبی، حقایق را کتمان نموده یا واجد یکی از شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه سازمان سنجش آموزش کشور نمی باشد، قبولی وی کان لم یکن تلقی شده و طبق مقررات  با وی رفتار خواهد شد.
 
از آنجا که تغییر گرایش و نقل انتقال پذیرفته شدگان دوره کارشناسی میسر نمی باشد، لذا در این خصوص درخواست های داوطلبان قابل بررسی نخواهد بود.
توجه :
1- در صورت به حد نصاب نرسیدن ظرفیت پذیرش هر یک از رشته ها، رشته مورد نظر تشکیل نمی شود.
2- پردیس بین المللی کیش هیچ گونه تعهدی نسبت به در اختیار گذاشتن خوابگاه دانشجویی به دانشجویان ندارد.
 
 

 

جدول محاسبه شهریه دانشجویان مقطع کارشناسی (پردیس بین المللی کیش) سال تحصیلی ( 401 - 4002 به ریال)

نام رشته شهریه ثابت شهریه متغیر به ازای هر واحدنظری شهریه متغیر به ازای هر واحد عملی
گروه هنر 69,501,937 3,149,659 4,724,490
علوم انسانی - اجتماعی رفتاری  58,517,141 3,141,446 4,722,437
فنی و مهندسی - علوم پایه 73,177,224 3,038,785 4,558,178
 
حوزه معاونت علمی
پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران