به نام خداوند سبحان
 
انتخابات، هم حق مردم است، هم وظیفه‌ی مردم است؛ هم باید حق را استنقاذ کنیم، هم باید وظیفه را بخوبی انجام دهیم.     مقام معظّم رهبری(مدظلّه العالی)
 
انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی و عاملی بسیار مهم و تعیین‌کننده در انسجام‌بخشی ملی و پیشرفت کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.
 
برگزاری انتخابات دو نهاد مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی در 11 اسفند 1402 با توجه به شرایط عمومی کشور، از جمله مهمترین رخدادهای انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر است.
 
قطعا تخریب انتخابات و تضعیف مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در راستای کمک به مسائل و مطالبات مردم نمی باشد و زمینه ساز تنش و نفوذ دشمنان خارجی و شکاف بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 
حضور و مشارکت در انتخابات علاوه بر ادای تکلیف شرعی و سیاسی، حمایت و استمرار موفقیت های ایران عزیز در جهش ساختارهای دانش بنیان، تولید علم در جهان، تولید علم در کشورهای اسلامی، مقالات پراستناد، مشارکت بین المللی (دیپلماسی علمی) و .... می باشد.
 
اینجانب از همه ملت فرهیخته و بابصیرت ایران سرفراز خصوصا جامعه عظیم علمی کشور ، اساتید ، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان  گرامی استدعا دارم علاوه بر حضور فعال و موثر در انتخابات، به هر شکلی که می توانند زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ به عنوان یک مؤلفه اقتدار جمهوری اسلامی ایران باشند.