نخستین دوره جشنواره تبلیغات و برندینگ گردشگری کیش با مشارکت و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، موسسه جشنواره ها و مناسبتهای کیش و جوامع صنفی فعال در کیش، با هدف توسعه گردشگری داخلی و تحکیم ارتباط میان جامعه تبلیغاتی کشور و صنعت گردشگری در راستای کمک به رونق اقتصادی در صنعت گردشگری کشور و معرفی بهترینها در تبلیغات و خدمات گردشگری کار خود را از اول تیرماه سال جاری آغاز کرد.
به نقل از دبیرخانه جشنواره، با انتخاب و معرفی اعضای هیئت داوران، فراخوان آثار اعلام و بمنظور رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا بررسی و انتخاب آثار بصورت آنلاین انجام می شود و پس از راه یافتن آثار انتخاب شده به مرحله رقابتی، مرحله نهایی جشنواره از تاریخ ۲۷ تا ۳۱  مردادماه امسال در جزیره زیبای کیش با حضور شرکتهای تبلیغاتی و سازندگان محتوای تبلیغاتی، روابط عمومی¬ها، آژانسهای خدمات مسافرتی و گردشگری و علاقه مندان تبلیغات و گردشگری در زمینه های تبلیغات رادیو و تلویزیونی، کمپین های تبلیغاتی، تبلیغات چاپی و محیطی، تبلیغات محتوای دیجیتال و فضای مجازی و برندینگ در امور آژانسهای خدمات گردشگری و بوم گردی برگزار می شود.
دبیرخانه جشنواره تبلیغات و برندینگ گردشگری کیش از اول تیرماه کار خود را آغاز کرده و از ۲۱ تیرماه بمدت ۱۵ روز براساس ضوابط و مقررات داوری و معیارهای انتخاب که در وبسایت جشنواره اعلام می شود، فراخوان و دریافت آثار انجام و آثار برگزیده مشخص و به بخش نهایی رقابتی راه پیدا خواهند کرد.
مرحله نهایی جشنواره از تاریخ ۲۷ تا ۳۱ مردادماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس در جزیره زیبای کیش برگزار می شود. وبسایت جشنواره به ادرس www.kishtaf.com از تاریخ ۲۰ تیرماه برای ثبت نام در جشنواره و جذب آثار و اطلاع رسانی های لازم در دسترس علاقه مندان شرکت در جشنواره خواهد بود.
این جشنواره نخستین جشنواره تخصصی تبلیغات و برندینگ در حوزه گردشگری در ایران است.
شایان ذکر است در صورتی که دانشجویان پردیس در این رویداد شرکت کنند می توانند از مشاوره و حمایت های علمی مرکز نوآوری پردیس بین المللی کیش به منظور ارتقای طرح پیشنهادی خود استفاده نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل s.sabet@ut.ac.ir با عنوان "جشنواره برندینگ کیش" در تماس باشید.