قابل توجه دانشجویان گرامی

امتحانات راس ساعت اعلامی آغاز و در صورت تاخیر از ورود ممانعت خواهد شد. درب های جلسه امتحان صبح ساعت 8:45 و امتحانات بعد ازظهر راس 13:45 بسته خواهد شد. همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت دانشجویی الزامی می باشد.
جهت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات به سامانه گلستان http://ems.ut.ac.ir و بعد از بررسی دروس نیمسال تحصیلی از منوی پایین صفحه سیستم گلستان خود مطابق شکل زیر شماره گزارش 428 را انتخاب و دکمه را کلیک نموده و کارت ورود به جلسه خود را پرینت نمایید. و در صورت عدم دریافت ثبت دروس در اسرع وقت با کارشناس خود تماس حاصل فرمایید.
 
 
توجه : آن دسته از دانشجویانی که در سامانه جامع گلستان بدهکار می باشند جهت اخذ کارت ورود به جلسه، می توانند بدهی خود را از طریق منوی آموزش > شهریه > پرداخت های الکترونیکی دانشجو، تسویه حساب نمایند.
 
تذکر مهم:
*. امتحانات راس ساعت اعلامی در سایت آغاز می گردد. لذا در وقت مقرر در دانشگاه حضور داشته باشید.
*. به همراه داشتن وسایلی از قبیل موبایل (خاموش یا روشن)، تبلت، جزوه و مواردی از قبیل صحبت حین آزمون، رد و بدل کردن شی ء کتب و ماشین حساب (در امتحانات جزوه باز و عادی)، کف نویسی و توهین به مراقب از مصادیق تقلب بوده و بدون هیج تذکر شفاهی مطابق مقررات رفتار خواهد شد.
*. در امتحانات نیازمند به ماشین حساب، کتب قانون بدون هیچ حاشیه نویسی (در صورت ضرورت) و یا لوازم طراحی به همراه داشتن وسایل ضروری بوده و دایره امتحانات و مراقبین وظیفه تامین این وسایل را ندارند و اجازه استفاده گروهی از این وسایل در حین آزمون داده نخواهد شد.
*. تغییر تاریخ امتحانات به علت برنامه ریزی های انجام شده از قبل و اعلام تاریخ امتحانات در سامانه جامع آموزش، در سایت و بوردهای آموزشی، به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.
 

اداره آموزش پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران