در راستای ایجاد ارتباط موثر و پایدار با صنایع مهم و حیاتی کشور و همچنین بهره‌گیری از پشتوانه و توان علمی دانشگاه تهران در ارتقای کیفیت و توان علمی و صنعتی و ایفای نقش نماد آموزش عالی کشور در میدان خدمت به میهن و در فرآیند اجرای تفاهم‌نامه میان پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران و شرکت نفت ستاره خلیج فارس، روز یکشنبه بیست و هفتم تیرماه، آقایان دکتر علی نخعی، دکتر حسین رجبی، دکتر رضا نوری و مهندس صادق سقط چیان به نمایندگی از پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، از شرکت نفت ستاره خلیج فارس بازدید و در زمینه‌ی همکاری‌های مشترک گفت و گو کردند. 
 
در این دیدار، ابتدا در نشستی با معاون برنامه‌ریزی و توسعه پالایشگاه جناب آقای مهندس وقاری و سپس با معاون عملیات جناب آقای مهندس زیگلری، چهار محور اصلی تفاهم‌نامه: تشکیل کارگروه های تخصصی در حوزه های فرآیندی، -مهندسی مکانیک، مهندسی برق و کنترل و سلامت منابع انسانی، مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت. 
 
هیأت استادان دانشگاه تهران در ادامه این دیدار، از سایت پالایشگاه، واحد آموزش، واحد کنترل و همچنین بخش کلینیک درمانی و طب کار، بازدید کردند.
 
هیأت پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران در پایان این بازدید، با مدیرعامل محترم شرکت نفت ستاره خلیج فارس جناب آقای مهندس دادور، دیدار کردند. در این دیدار، دو طرف بر انجام و جمع بندی جلسات با رویکرد تسریع اقداماتِ اجرایی، تأکید کردند.
 
پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران