خانم دکتر نزاکت حمه نماینده وزارت آموزش عالی اقلیم کردستان عراق به همراه نمایندگانی از دانشگاههای سلیمانیه و راین پرین اقلیم کردستان عراق پانزدهم اردیبهشت ماه با دکتر سعید آبادی، معاون بین الملل و دکتر دولتشاهی معاون پژوهشی پردیس کیش دیدار وگفتگو کردند. 
در این ملاقات دکتر سعیدآبادی ضمن اشاره به ظرفیت های آموزشی و پژوهشی موجود در پردیس کیش به تحصیل 9 دانشجوی کرد عراقی در این پردیس اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک این ارتباطات در زمینه های مختلف گسترش یابد. دکتر سعیدابادی با اشاره به نیازها و اولویت های دانشگاههای اقلیم کردستان عراق برای تربیت متخصصین در رشته های جدید از آمادگی پردیس کیش برای پذیرش دانشجویان بیشتر کرد عراقی خبر داد. 
خانم دکتر حمه نیز با توجه به جایگاه دانشکاه تهران به عنوان دانشگاه برتر ایران از همکاری با پردیس کیش در زمینه های مختلف علمی استقبال نمود و خواستار همکاری در زمینه تبادل استاد و دانشجو، برگزاری دوره های مشترک و گسترش همکاری های پژوهشی گردید. وی با اشاره به لزوم  ایجاد رشته های جدید در دانشگاه های کردستان عراق، همکاری پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران در این زمینه را خواستار شد. 
خانم دکتر حمه با توجه به حضور شعبه بعضی از دانشگاههای ایران در کردستان عراق ابراز امیدواری نمود که در آینده نزدیک پردیس کیش دانشگاه تهران نیز بتواند شعبه ای در کردستان عراق دائر نماید. نماینده وزارت آموزش عالی اقلیم کردستان عراق ضمن دعوت از هیئتی از پردیس کیش برای بازدید از دانشگاههای اقلیم کردستان عراق خواستار امضا تفاهم نامه همکاری در زمینه های علمی و پژوهشی گردید.

در خاتمه هیئت مذکور جهت آشنایی بیشتر با پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از این پردیس دیدار کردند.