حجت الاسلام والمسلمین دکتر رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها و حجت الاسلام والمسلمین سید عباس تقوی، نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان هرمزگان به اتفاق هیأت همراه چهارشنبه بیستم آذر در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران حضور یافتند و با رئیس و معاونین این پردیس دیدار و گفتگو کردند. 
در این دیدار توضیحاتی در مورد نقش بی بدیل پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران در منطقه آزاد کیش ارائه شد. این پردیس با داشتن 2800 دانشجو عمدتا در مقاطع تحصیلات تکمیلی، وجود 61 رشته دکتری، 38 رشته کارشناسی ارشد و 4 رشته کارشناسی و بهره گیری از خدمات 250 استاد دانشگاه تهران علاوه بر جلوگیری از خروج ارز (برای تحصیل در خارج از کشور) به حفظ سلامت فرهنگی نسل جوان و دانش آموختگی آنان کمک شایانی می نماید. 
پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران همچنین با بهره گیری از تجارب و دانش استادان بنام دانشگاه تهران نقش موثری در گسترش آموزش عالی از یک سو و رونق آموزشی، پژوهشی و اقتصادی در منطقه آزاد کیش دارد.
حجت الاسلام رستمی در این دیدار بر ضرورت کمک دستگاههای مسئول برای جذب بیشتر دانشجوی خارجی در این پردیس و بین المللی شدن آموزش عالی کشور تاکید نمود.