رئیس بیمارستان جزیره کیش، به همراه جمعی از معاونین و مسئولین بیمارستان، روز  17 بهمن ماه از  مجموعه پردیس کیش دانشگاه تهران، در بخش های مرکز تندرستی و آمادگی جسمانی، آزمایشگاه زیست مولکولی، مجموعه آزمایشگاه های علوم ورزشی و آزمایشگاه مکاترونیک بازدید به عمل آوردند.  این بازدید در راستای فعالیت مشترک و تعاملات آموزشی، پژوهشی و اجرایی پردیس کیش دانشگاه تهران و بیمارستان کیش صورت پذیرفت.
در حاشیه این بازدید نشستی با حضور دکتر مجید علی زاده رئیس پردیس و دکتر مصطفی نادعلی نژاد رئیس بیمارستان در خصوص همکاری های متقابل انجام شد. در این نشست دو طرف ضمن ارائه پیشنهادهایی بر توسعه همکاری های دو جانبه تاکید و در خصوص فعالیت های متقابل و متنوعی که می تواند در جهت بهره برداری حداکثری از ظرفیت های موجود هر دو مجموعه کمک کند به بحث و تبادل نظر پرداختند.
از جمله موضوعات مطرح شده در این دیدار می توان به فعالیت های مشترک در مرکز تندرستی پردیس، دهکده سلامت کیش، توریسم سلامت، توسعه فن آوری و مرکز رشد، بازتوانی و تمرین درمانی آسیب ها و اختلالات اسکلتی عضلانی و بیماری های قلبی – ریوی اشاره کرد.
مرکز تندرستی و آمادگی جسمانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران در سال 1388 با برخورداری از تجهیزات ورزشی به روز و پیشرفته تکنوجیم راه اندازی و با هدف شناسایی، پیشگیری، اصلاح ناهنجاری¬ های جسمانی، تجویز تمرینات ورزشی، شناسایی استعدادهای ورزشی و پیشگیری از بیماری¬های مزمن و آسیب¬های ورزشی شروع به کار نموده است.