تفاهم‌نامه‌ی همکاری پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران و دانشگاه bbw در برلین آلمان در راستای افزایش توانمندی‌های پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران در زمینه‌های علمی و پژوهشی و هم‌چنین تقویت همکاری‌های علمی بین‌المللی امضا شد.
 
در این تفاهم‌نامه، نسبت به برقراری دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد مشترک، که به دریافت مدرک تحصیلی در هر یک از دو دانشگاه بینجامد و نیز تبادل استاد و دانشجو، موافقت شد.
 
برگزاری دوره‌های آموزشی و پژوهشی کوتاه‌مدت، همکاری با پارک علم و فن‌آوری پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، تبادل داده و اطلاعات علمی، انجام پروژه‌های تحقیقاتی، اختراع، چاپ مقاله‌ی مشترک، برگزاری کنفرانس‌ها، کارگاه‌ها و سمینارهای مشترک و شرکت در دوره‌های آموزشی یک‌دیگر به‌خصوص دوره‌ی آموزش زبان فارسی در مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی پردیس کیش از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه‌ی علمی آموزشی است.
 
دانشگاه bbw آلمان، یکی از مراکز علمی در شهر برلین آلمان با بیش از 25 رشته‌ی نو در زمینه‌ی مدیریت، مهندسی و صنعت نسل چهارم است. همکاری دوسویه‌ با این دانشگاه می‌تواند زمینه‌ساز انتقال علمی و صنعتی نوین در صنعت نسل چهارم برای کشور و منطقه باشد.
 
پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران