با حضور رئیس پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران و مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، ضمن بررسی زمینه‌های همکاری نظام‌مند میان موسسه ورزش و پردیس، تفاهم‌نامه‌ی همکاری مشترک به امضا رسید.
 
تشکیل کمیته راهبردی مشترک، برگزاری دوره‌های آموزشی ملی و بین‌المللی، برگزاری و میزبانی رویدادها و مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی دانشگاهی و تشکیل کارگروه مشترک جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌های جام جهانی 2022 قطر از سرفصل‌های مهم این تفاهم‌نامه است.
 
در این نشست، دکتر مجید علی‌زاده، رئیس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، با بیان اهداف این پردیس در عرصه ملی و بین‌المللی به‌ویژه در زمینه‌ی فعالیت های ورزشی و علوم ورزش، از جمله جذب استادان بین‌المللی، امضای تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های مطرح دنیا و برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی ورزشی دانشجویی، بر ظرفیت‌های دانشگاه تهران در توانمندسازی مربیان، ورزشکاران و مدیران ورزشی در جزیره کیش، تاکید کرد و آمادگی این پردیس را برای میزبانی مسابقات ورزش های ساحلی دانشجویان دانشگاه‌های آسیا اعلام داشت.
 
همچنین، آقای عزیزاله فرضی پور، مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد کیش، با اشاره به امکانات موسسه ورزش و فعالیت‌های صورت گرفته در آن، توان‌مندی‌های این موسسه را در ارتقا دانش مربیان و ورزشکاران جزیره کیش و تجربه‌ی میزبانی تیم‌های ملی و رویدادهای بین‌المللی برشمرد. 
 
مدیرعامل مؤسسه ورزش کیش هم‌چنین به اثرگذاری دانشگاه تهران در سطح ملی و جزیره کیش اشاره و ابراز امیدواری کرد، با همکاری دانشگاه تهران و در راستای ارتقای سطح دانش فعالان و علاقه‌مندان ورزش جزیره کیش و برگزاری رویدادهای ورزشی، گام‌های موثری برداشته شود.
 
آقایان دکتر محمدناصر نجف‌پور، مدیر امور ورزشی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، دکتر  حسین رجبی مدیر اجرایی، دکتر علی دانشور کیان مشاور فرهنگی، دکتر رضا نوری رئیس مرکز آموزش‌های تخصصی، دکتر مهدیه آکوچکیان رئیس اداره پژوهش و مهندس صادق سقط چیان رئیس پارک  علم و فن‌آوری پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، دیگر حاضران این نشست بودند و به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند.
 
پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران