طی نشست مجازی ( آنلاین) رئیس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران و رییس سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران، زمینه‌های هم‌کاری راهبردی بررسی شد و تفاهم‌نامه‌ همکاریهای مشترک امضا شد. 
ایجاد بستر مناسب برای برگزاری سمینار و نشست تخصصی حضوری و غیرحضوری، برگزاری دوره‌های آموزشی میان‌مدت، حمایت از استارت‌آپ‌ پرستاری، برگزاری دوره‌های میان مدت آموزشی با گواهی‌نامه طبق مقررات دانشگاه تهران، تخصیص منابع فیزیکی و مالی در پارک علم و فن‌آوری در راستای همکاری دوجانبه، مشاوره‌ی دوجانبه با حضور استادان دانشگاه تهران و متخصصان سازمان نظام پرستاری و تشکیل کارگروه مشترک به‌منظور پایش اجرای تفاهم‌نامه و ارائه‌ی گزارش از مهم‌ترین سرخط‌های این تفاهم نامه است.
در  این نشست مجازی، دکتر مجید علی‌زاده رئیس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران با اشاره به نقش جامعه‌ی پرستاری در آگاهی‌بخشی، پیش‌گیری، درمان و پایش سلامت ایرانیان، حمایت و روزآمدسازی دانش و انتقال تجربه‌ی جهانی به جامعه‌ی پرستاری میهن را از مسؤولیت‌های اجتماعی دانشگاه تهران دانست و این هم‌کاری را نمونه‌ی درستی از آن مسؤولیت‌شناسی برشمرد.
آقای میرزابیگی ،رییس سازمان نظام پرستاری کشور  نیز، پژوهش در موضوعات و مباحث مهم سلامت، شناسایی چالش‌های راهبردی نظام سلامت، مشاوره‌ در جهت بررسی و رفع دست‌اندازها در مسیر  توسعه‌ی رفاهی پشتیبانی پرستاران  و طراحی و برگزاری دوره های آموزشی ویژه پرستاران را از دست‌آوردهای این تفاهم‌نامه خواند.
 معاون توسعه و سرمایه‌گذاری پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، مدیران سازمان نظام پرستاری کشور و دیگر متخصصان حاضر در این نشست هم دیدگاه‌های تخصصی خود را پیرامون تفاهم‌نامه و شیوه‌ی اجرای درست آن، بیان کردند.