پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با هدف کمک و ارتقا توانمندی‌های فردی (هیأت علمی، دانشجویان، دانش آموخته، فریلسنر)، همچنین توانمندی گروهی، سازمانی و توسعه محصولات و خدمات شرکت‌ها و افراد خلاق و کارآفرین، " کلینیک کسب و کار" را از سال ۱۳۹۷ راه اندازی نمود. کلینیک کسب و کار با بهره‌گیری از اساتید، مشاوران خبره، افراد حقیقی و حقوقی متخصص و با تجربه، خدمات مشاوره و آموزش‌های کاربردی در زمینه کسب و کار، بیمه، مالیات و حسابرسی، حقوق کسب و کار، بازاریابی و سایر موضوعات مرتبط با مسائل سازمانی و عارضه‌یابی آنها ارائه می‌دهد.

مخاطبان کلینیک شامل هسته‌ها و شرکت‌های عضو / ‏مستقر پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، تمام اساتید، دانشجویان، دانش آموخته، افراد نوآور، هسته‌ها، شرکت‌ها (دانش بنیان / غیربنیان)، واحد فناور و فریلنسرها به صورت آزاد می‌باشد. از جمله خدمات جدیدی که به کلینیک کسب و کار پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اضافه شده است این است که تمام متقاضیانی که امکان دسترسی و مشاوره حضوری ندارند، می‌توانند مشاوره تلفنی دریافت کنند. جهت رزرو زمان مشاوره و اطلاع از شرایط با شماره ۰۲۱۸۸۲۲۰۷۰۰ الی ۴ داخلی ۱۵۱ و، ۱۶۸، ۱۷۱، ۱۸۵ تماس حاصل نمایند. محورهای خدمات کلینیک کسب و کار به شرح ذیل می‌باشد:

ردیف

حوزه مشاوره

زمان حضور مشاوران

۱

کسب و کار

شنبه الی چهارشنبه

۲

حقوقی

۳

مالیاتی

۴

بیمه

۵

بازاریابی

 

لذا خواهشمند است دستور فرمائید اقدام لازم جهت اطلاع رسانی کارگاه به تمامی اساتید، کارمندان و دانشجویان آن دانشکده / ‏مجموعه معمول گردد. پیشاپیش از حسن توجه جنابعالی کمال تشکر را دارم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۵ با شماره ۸۸۲۲۰۷۰۰، داخلی‌های ۱۵۱، ۱۶۸، ۱۷۱ و ۱۸۵ تماس حاصل فرمائید.