با تبریک صمیمانه به ‌مناسبت موفقیت شما در آزمون پذیرش دانشجوی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، حضورتان را در نماد آموزش عالی کشور و سرآمد عرصه‌ی دانش و پژوهش، گرامی داشته و توفیق روزافزون‌تان را از پروردگار مهربان می‌خواهیم.
 
به اطلاع پذیرفته شدگان نهایی آزمون اختصاصی مقطع دکترای تخصصی بین‌المللی  سال 1400-1399 می‌رساند؛ فرآیند ثبت نام در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران به صورت کاملا الکترونیکی است و بازه‌ی ثبت نام نیز پس از این اعلام می شود.
 
شایان توجه است که با توجه به الزامی بودن مدرک زبان  انگلیسی، کسب حداقل امتیاز از  مصاحبه تخصصی، امتیاز سوابق آموزشی و پژوهشی و همچنین حد نصاب تعداد پذیرفته شدگان، فقط رشته‌های زیر حائز شرایط شده و تشکیل می شود:
١. طراحی صنعتی
٢. کارآفرینی
٣. بیوانفورماتیک
 
 
توجه: شماره داوطلبی همان شماره پرونده داوطلب می باشد
 
الف-ثبت نام الکترونیکی :
توجه : برای دریافت شناسه یکتا شماره داوطلبی همان شماره پرونده می باشد.
 
بازه ثبت نام : سه شنبه و چهارشنبه مورخ 25 و 26 آذرماه 1399 می باشد
 
ثبت نام الکترونیکی پذیرفته شدگان صرفاً به صورت غیرحضوری انجام می گیرد .
ثبت نام الکترونیکی از طریق سامانه جامع آموزش (به آدرس https://reg.ut.ac.ir از قسمت ورود به سامانه جامع با شناسه کاربری) الزامی می باشد. راهنمای ثبت نام الکترونیکی در این سایت موجود می باشد.
پذیرفته شدگان محترم باید مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی را پیش از شروع فرآیند ثبت نام الکترونیکی به شرح زیر این اطلاعیه در سامانه گلستان آمده بارگذاری نمایند.
- پرداخت شهریه نیمسال اول به  بصورت علی الحساب وصرفاً الکترونیکی انجام می گیرد.
 
نکات مهم : 
1. قبولی قطعی پذیرفته شدگان منوط به تأیید صلاحیت عمومی داوطلب از سوی هیأت مرکزی گزینش دانشجو سازمان سنجش آموزش کشور است، از این رو همزمان با ثبت نام، داوطلب پذیرش شده موظف به پرکردن فرم مربوط و پرداخت هزینه‌های مترتب بر آن است.
۲. چنانچه هر یک از پذیرفته شدگان در روزهای تعیین شده ثبت نام نکند، عدم ثبت نام او به منزله انصراف تلقی شده و داوطلب واجد شرایط بعدی در صورت کسب حد نصاب لازم، جایگزین می‌شود.
۳. پرداخت شهریه تحصیلی مصوب هیأت امنا دانشگاه در زمان ثبت نام الکترونیکی الزامی است. عدم پرداخت شهریه مشخص شده به منزله انصراف تلقی شده و فرد واجد شرایط بعدی در صورت کسب حد نصاب لازم، جایگزین می‌شود
4- پس از ارسال مدارک الکترونیکی تماس با کارشناس مربوطه در پردیس بین المللی کیش برای تایید اطلاعات و مدارک ارسالی. تلفن‌های تماس : اداره آموزش: 07644435201 الی 07644435203 و تلفن‌های پردیس 07644430055- 07644435200
 
آدرس پردیس بین المللی  کیش: جزیره کیش – بلوار میر مهنا – ابتدای نیایش – پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران    تلفن :44430055-076 و 44435200-076
 
ب ‍- مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌ پذیرفته شدگان دکتری تخصصی  :
1- اصل‌ و یک برگ‌ تصویر مدرک‌ کارشناسی‌ ارشد و کارشناسی مورد تایید وزارت‌ علوم‌، تحقیقات‌ و فناوری‌، وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ یا شورای ‌عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌ قید شده‌ باشد‌.
تبصره‌1- پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی ارشد یا کارشناسی  نمی‌باشند، لازم‌ است‌ اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه‌ یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل ‌اخذ مدرک که نشان دهنده فراغت از تحصیل تا قبل از 1399/07/30 ، تعداد واحدهای گذرانده شده و معدل باشد، را ارائه‌ نمایند.
تبصره 2- پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ دارای مدرک تحصیلی معادل می‌باشند لازم است واجد شرایط مفاد «آیین‌نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمون‌های مقاطع بالاتر» مصوب جلسه 845 مورخ 92/04/15 شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات‌ و فناوری‌ (که طی بخشنامه شماره 77633/2 مورخ 92/05/28 توسط معاونت آموزشی وزارت متبوع به کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ابلاغ شده است) باشند.
2-اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم و یک نسخه کپی از آن یا مدرکی‌ که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ را با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ (برای‌ برادران‌).
3-ریز نمرات دوره کارشناسی ارشد و کارشناسی 
4- فرم تعهد نامه محضری
5-مدارک زبان
 پذیرفته شدگان نهایی در مقطع دکتری در صورت نداشتن گواهی زبان عمومی الزامی است حداکثر تا قبل از امتحان جامع ، حد نصاب قبولی نمره زبان عمومی را بر اساس مقررات دانشگاه تهران احراز نمایند.  
6-برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد .
7- گواهی معتبر، برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز رزمندگان و ایثارگری در این آزمون استفاده نموده‌اند.
 معرفی‌نامه‌های مذکور(بند 7 و 8) لازم است تا قبل‌ از انتخاب‌ واحد سال‌ تحصیلی‌1400-1399 توسط پذیرفته‌شدگان‌ از محل مربوط اخذ و به‌ پردیس بین المللی کیش تحویل‌‌ گردد؛ ‌در غیر این‌ صورت،‌ از ثبت‌نام آنان برای نیمسال‌ دوم‌ سال‌ تحصیلی‌ جاری‌ ممانعت‌ به‌ عمل‌ خواهد آمد و قبولی‌ آنان باطل خواهد شد.
8-پرداخت شهریه به صورت علی الحساب برای نیمسال اول 12.5درصد مبلغ کل شهریه  وصرفاً الکترونیکی انجام می گیرد. (پرداختی فقط از طریق سامانه جامع آموزش)
 
 
ج- تذکرات‌ مهم :
 
- معدل‌ مدرک کارشناسی (لیسانس)‌ و کارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس) پذیرفته‌ باید با معدل‌هایی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام، شرکت در آزمون و یا نهایتاً در مرحله مصاحبه اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد. بدیهی است در غیر این صورت از ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی‌ارشد آنان کمتر از معدل اعلام شده به این سازمان باشد) خودداری خواهد شد.
- در هرمرحله از ثبت نام و هنگام تحصیل  ،چنانچه  مشخص گردد که داوطلبی، حقایق را کتمان نموده یا واجد یکی از شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه سازمان سنجش آموزش کشور نبوده، قبولی وی کم لم یکن تلقی شده و طبق مقررات  با وی رفتار خواهد شد. 
* حکم مرخص سالانه یا موافقت کتبی بدون قید وشرط سازمان متبوع برای کارکنان دولت
* محل تشکیل کلاسها  جزیره کیش می باشد و حضور در کلاس ها الزامی است. 
* تحصیل در دوره دکتری بصورت تمام وقت است.
- نظر به اینکه پذیرش دانشجویان در این پردیس مطابق ضوابط نوبت روزانه (شهریه پرداز)محسوب می شود، علی‌رغم برگزاری کلاس‌ها در ترم جاری در روزهای پایانی هفته، پردیس بین المللی کیش الزامی در زمانبندی کلاس‌ها در آخر هفته نخواهد داشت.
- از آنجا که تغییر گرایش و نقل انتقال پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی میسر نمی باشد، لذا در این خصوص درخواست های داوطلبان قابل بررسی نخواهد بود .
برای دریافت اطلاعات تکمیلی جهت ثبت نام به دستور العملی که از طرف دانشگاه ابلاغ شده است مراجعه فرمایید.
 
 
معاونت علمی پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران