اطلاعیه مهم شماره ۲ در خصوص ساماندهی لاکر های پردیس

اطلاعیه مهم شماره ۲ در خصوص ساماندهی لاکر های پردیس

15 10 2024 10:44

کد خبر : 17027333

تعداد بازدید : 1864

دانشجویان محترم، پیرو اطلاعیه قبلی (۱۷ تیرماه ۱۴۰۳) در خصوص طرح ساماندهی لاکرهای پردیس، به اطلاع می‌رساند با توجه به آغاز بهره‌برداری از سامانه درخواست لاکر به آدرس الکترونیکی (locker.utkish.ir)، از این پس دانشجویان جهت استفاده از لاکرهای موجود در پردیس می‌بایست صرفاً از این طریق درخواست خود را ثبت و لاکر مورد نظر را تحویل گیرند. در این رابطه ضرورت دارد دانشجویانی که قبلاً لاکر تحویل گرفته‌اند نسبت به تخلیه لاکرهای قبلی خود تا روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۷/۲۶ اقدام نمایند، در غیر این صورت تمامی لاکرها توسط پردیس بین‌الملل کیش تخلیه و محتویات و لوازم داخل آن بسته بندی شده و تا پایان آبان ماه ۱۴۰۳ نگهداری خواهد شد و پس از این تاریخ پردیس هیچگونه مسئولیتی در قبال نگهداری و حفاظت از لو ازم و تجهیزات مذکور نخواهد داشت. در خصوص سامانه جدید درخواست لاکر، توجه به موارد ذیل الزامی است :

۱- ثبت و درخواست لاکر صرفاً از طریق آدرس الکترونیکی (locker.utkish.ir) یا از طریق سایت پردیس (بخش خدمات دانشجویی/ بخش سامانه درخواست لاکر) امکان‌پذیر می‌باشد و تمامی لاکرهای ثبت شده در گذشته لغو شده، تلقی می‌شود.

۲- آموزش نحوه درخواست و ثبت لاکر در صفحه اصلی سامانه درخواست لاکر موجود می‌باشد.

۳- دانشجویان متقاضی لاکر، می‌بایست حتما قبل از ثبت درخواست، قوانین مربوطه را در صفحه اصلی سامانه درخواست لاکر مطالعه نموده و نسبت به رعایت قوانین عنایت لازم را داشته باشند.

برچسب