ضمن عرض تبریک به معرفی‌شدگان مرحله اول آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ در کد رشته محل‌های پردیس‌های بین المللی (کیش، ارس، خلیج فارس و کاسپین) دانشگاه تهران، بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند:

مصاحبه و ارزیابی تخصصی مرحله دوم آزمون دکتری (ph.D) نیمه متمرکزسال ۱۴۰۳ طبق جدول زمانبندی در یکی از روزهای پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ لغایت روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۴  در هر یک از  کد رشته  محل های پردیس‌های بین المللی (کیش، ارس، خلیج فارس و کاسپین)، برگزار می‌گردد.

نشانی محل برگزاری مصاحبه‌: تهران، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از جلال آل احمد، روبروی خیابان نهم، دانشکدگان فنی دانشگاه تهران، ساختمان جدید دانشکده مهندسی مکانیک

توجه: داوطلبان گرامی توجه نمایند برنامه‌ریزی دعوت برای مصاحبه و ارزیابی تخصصی بر اساس حروف الفبا (مراجعه بر اساس حرف اول نام خانوادگی) است. بنابراین با در نظر گرفتن ترتیب الفبای نام خانوادگی خود در ساعت تعیین شده برای مصاحبه حضور یابید.

نکات مهم:

۱. انجام مصاحبه برای داوطلبان صرفاٌ یک بار برگزار می‌شود و عدم شرکت در زمان تعیین شده به منزله انصراف تلقی گردیده و برگزاری مصاحبه امکان پذیر نمی‌باشد.

۲. به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر جهت احراز هویت و اصل یا کپی کلیه مدارک بارگذاری شده و تکمیل فرم مشخصات فردی جهت شرکت در مصاحبه تخصصی الزامی می‌باشد.

۳. کسانی می‌توانند در مصاحبه تخصصی شرکت نمایند که ثبت نام الکترونیکی، بارگذاری مدارک و پرداخت هزینه را انجام داده باشند.

۴- مصاحبه تخصصی آزمون مرحله دوم دکتری سال ۱۴۰۳طبق جدول زمانبندی به صورت حضوری و شفاهی برگزار می‌شود.

۵- زمان و مکان تشکیل پرونده و شروع فرآیند مصاحبه برای هر داوطلب، در جدول مربوط به هر رشته مشخص شده است و داوطلبان می‌بایست ۱۵ دقیقه زودتر با به همراه داشتن اصل یا کپی کلیه مدارک آموزشی و پژوهشی که در سامانه بارگذاری کرده‌اند، در محل مصاحبه حاضر باشند.

۶- به دلیل طولانی شدن برخی از مصاحبه‌ها امکان دارد داوطلبان زمان بیشتری را در انتظار مصاحبه بمانند. لذا خواهشمند است داوطلبان محترم در روز مصاحبه فقط برای انجام فرآیند مصاحبه برنامه‌ریزی کنند و انجام سایر امور شخصی را به روزهای دیگر موکول کنند.

۷- ضروری است داوطلبان گرامی جهت کسب اطلاعات تکمیلی و اطلاع از تغییرات احتمالی به طور مستمر به همین وب سایت مراجعه نمایند.‌‌‌‌‌‌‌

جدول زمانبندی :

زمان، مکان و ساعت حضور داوطلبان جهت شرکت در مصاحبه پردیس‌های بین المللی (کیش، ارس، خلیج فارس و کاسپین)

با آرزوی موفقیت