اعلام لیست نهایی داوطلبان شرکت در دور دوم انتخابات ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳ و نحوه برگزاری انتخابات
به اطلاع می‌رساند، انتخابات دور دوم داوطلبین  شورای صنفی- رفاهی دانشجویی برای 7 واحد دانشگاهی به شرح ذیل  در تاریخ 22خرداد ماه 1403 از ساعت 9  الی 17  به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه فرهنگی و اجتماعی نگارستان به نشانی الکترونیکی cultural.ut.ac.ir/AuthLog برگزار می‌شود. همچنین بازه زمانی تبلیغات کاندیداها از امروز تا  ساعت 21  روز دوشنبه بیست و یکم خردادماه ( 12 ساعت قبل از زمان برگزاری انتخابات) می باشد.
دانشکده حقوق و علوم سیاسی                                          دانشکده حکمرانی
دانشکده ادبیات و علوم انسانی                                          دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی
دانشکدگان فارابی                                                         پردیس بین المللی کیش

مجتمع خوابگاهی دختران دانشگاه


لطفاً به نکات ذیل توجه فرمائید:
•     دانشجویانی که به هر دلیلی قادر به رأی دادن نمی‌باشند، مشخصات خود (نام و نام خانوادگی- شماره دانشجویی و ایمیل دانشگاه [شناسه یکتا]) را به نشانی senfi.stu@ut.ac.ir ارسال نمایند. مشاهده «تأیید دریافت»، به منزله دریافت ایمیل شما می‌باشد.
•    طبق ماده ۱۴ شیوه نامه اجرایی شوراهای صنفی- رفاهی دانشجویان دانشگاه‌های کشور، داوطلبان و طرفداران آنان به هیچ وجه مجاز به تبلیغ علیه داوطلبان دیگر نبوده و تنها می‌توانند شایستگی‌های خود یا داوطلب مورد نظرشان را مطرح نمایند و هرگونه هتک حرمت و حیثیت داوطلبان ممنوع بوده و چنانچه شرایط مندرج در ماده 12 توسط داوطلبین و طرفداران آنها رعایت نشود با متخلفین مطابق مقررات برخورد خواهد شد.
•    طبق بند 7 ماده 12 شیوه نامه اجرایی، داوطلبین حداکثر  ۱۲ ساعت قبل از اخذ رأی حق تبلیغات نخواهند داشت.
•    دانشجویان برای ورود به سامانه انتخابات الکترونیکی، ترجیحاً آدرس کامل سامانه نگارستان دانشگاه به نشانی  cultural.ut.ac.ir/AuthLog وارد نموده و پس از ثبت عضویت ؛ نسبت به رای دهی به کاندیدای مورد نظر  اقدام نماید.
  دانشجویان محترم مجتمع خوابگاهی دختران برای رای دهی به داوطلبین خوابگاه دختران می بایست در بخش عضویت ( عضویت شورای صنفی - رفاهی خوابگاه) محل سکونت خود را انتخاب و نسبت به انتخاب داوطلب مورد نظر اقدام نمایند
قابل توجه دانشجویان پردیس بین المللی کیش: در صورت بروز مشکل با شماره 56- 07644430055 داخلی 316 تماس حاصل فرمایید.