به اطلاع دانشجویان محترم متقاضی دریافت وام شهریه می‌رساند از روز شنبه ۰۱/‏۰۲/‏۱۴۰۳ تا روز دوشنبه 02/31/‏۱۴۰۳ می‌توانند صرفاً با مراجعه به سامانه یکپارچه صندوق رفاه به آدرس https://refah.swf.ir  نسبت به ثبت درخواست وام شهریه اقدام نمایند.
متقاضیان محترم جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و فایل‌های راهنما اینجا کلیک نمایید.

* توضیحات ضروری:
1- به دانشجویان پردیس (روزانه شهریه پرداز) صرفاً وام شهریه تعلق می گیرد.
2-لازم به ذکر است این وام در صورت تأیید و تخصیص بودجه از طرف صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قابل پرداخت بوده و دانشگاه تهران هیچ‌گونه تعهد و مسئولیتی در قبال پرداخت آن ندارد.
نکته مهم: برای ثبت درخواست وام، دانشجویان گرامی حتماً باید مراحل انتخاب واحد و ثبت نام آموزشی خود را تکمیل نموده باشند.
3- متقاضیان می‌بایست نسبت به ثبت درخواست و الصاق مدارک در پورتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرس https://refah.swf.ir نیز اقدام نمایند و امکان ثبت اطلاعات دانشجویان و درخواست وام، برای همکاران دانشگاه مقدور نمی‌باشد.
* تذکر: دانشجویان محترم از مراجعه و ثبت درخواست در سامانه بهستان(سامانه جامع آموزش) خودداری نمایند.
4-  ارائه و ثبت اطلاعات سند تعهد محضری دانشجویی و ضامنین (دارای شماره شناسه مخصوص صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رمز تصدیق که متن آن در تمامی دفاتر ثبت اسناد موجود است) توسط دانشجویانی که در نیمسال تحصیلی جاری برای اولین بار تقاضای دریافت وام‌های صندوق را دارند الزامی است. همچنین یادآوری می‌گردد سقف مبلغ ضمانت وام‌های دانشجویی (بندهای ۱و۲ و۳ ماده ۱۰ آئین نامه پرداخت و بازپرداخت وام‌های دانشجویی) به ترتیب به ۶۰، ۱۲۰ و بیش از ۱۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است. به علاوه در خصوص بند ب ماده ۱۲ آئین نامه پرداخت و بازپرداخت وام‌های دانشجویی ارائه گواهی کسر از حقوق صرفاً برای دانشجویانی خواهد بود که مجموع وام‌های دریافتی آنان بیش از ۱۲۰ میلیون تومان می‌گردد.
5- مطابق بند "ه"  و  "ز"  و تبصـره 1بنـد "ز" ماده2 آییـن نـامه پرداخـت و بـازپرداخت وام هـای دانشــجویی در چـارچوب اعتبارات ابلاغی، پرداخت وام به دانشــجویان شاغل ممنوع می باشد.
6- پرداخت وام مازاد شهریه به دانشجویان شهریه پرداز تحت پوشش نهادهای حمایتی (کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور) مطابق سنوات گذشته در اولویت پرداخت وام می‌باشد. و لیکن ثبت تقاضای این وام در سامانه یکپارچه صندوق توسط دانشجوی تحت پوشش الزامی است. ثبت نام همزمان وام مازاد شهریه و وام شهریه برای دانشجویان تحت پوشش امکان پذیر نمی‌باشد. با توجه به اینکه بررسی و صحت سنجی تحت پوشش بودن این دسته از دانشجویان بر اساس اطلاعات اخذ شده از نهادهای مذکور می‌باشد برای تأیید وام مازاد شهریه دانشجویان اخذ مدرک یا مستندات از دانشجو ضرورتی ندارد.