رویداد بین المللی کیش اینوکس 2023 روز دوشنبه 15 آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس با حضور رئیس پردیس دکتر حسن مروتی و همچنین هیئت رئیسه پردیس آغاز به کار کرد.
در این مراسم، آقای رحیم سرهنگی، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به حضور با شکوه شرکت‌های، بورس، بانک، بیمه، خصوصی سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و سفرای کشورهای مختلف در برگزاری هر چه باشکوه تر دهمین رویداد کیش اینوکس نسبت به سال های گذشته در این منطقه خبر داد و گفت: در آینده نزدیک "کیش اینوکس" به مجمع اقتصادی غرب آسیا ارتقاء خواهد یافت.
همچنین معاون توسعه اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بر لزوم تقویت رویکرد حمایتی سرمایه گذاران از شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد و از سوی دیگر حجت الله عبدالملکی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی با تاکید بر نقش مهم سرمایه گذاری در تولید از آن به عنوان خالق قدرت اقتصادی نام برد و گفت: کشورهای دارای تولید بیشتر و بالاتر ، از قدرت برتری نیز در جهان و سطوح بین المللی برخوردار هستند.
به اطلاع می رساند، پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران مطابق سال‌های گذشته حضوری فعال و اثرگذار در این رویداد بین المللی دارد.