طی مراسمی دکتر محمدرضا حسینی، دانشیار پردیس کیش از طرف رئیس پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران به سمت معاون علمی این پردیس منصوب شد.

در این مراسم که یکشنبه مورخ ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ در سالن مولوی پردیس و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس، اعضا هیئت علمی، مدیر اجرایی و کارکنان پردیس برگزار شد. دکتر حسن مروتی، رئیس پردیس کیش ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شایسته آقای دکتر نوراله قیصری در مدت تصدی معاونت علمی پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، با عنایت به ضرورت حضور مستمر در جزیره کیش جهت انجام کلیه فرآیندهای اجرایی و بالاخص آموزشی و پژوهشی، برای ایشان آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون نمود.

دکتر مروتی خاطر نشان کرد پذیرش مسئولیتهای اجرایی در دانشگاه‌ها یک وظیفه سنگین‌تر و در عین حال اثرگذار می‌باشد و آثار دوران مسئولیت‌ها هر کدام از مسئولین وابسته به همّت، تلاش، برنامه محوری، تعهّد و قانونمندی است؛ لذا نام و عملکرد انسان‌های شایسته و توانمند هم در محضر خداوند سبحان و همچنین فضای عینی سازمانی ماندگار و مانا می‌باشد.

ایشان در ادامه با ذکر سوابق برجسته علمی و اجرایی دکتر محمدرضا حسینی و آرزوی موفقیت برای ایشان، اهتمام ویژه در به نتیجه رساندن کارهای ناتمام آموزشی و پژوهشی، احصاء، بازنگری و تعریف رشته گرایش‌های جدید میان رشته‌ای، عملیاتی نمودن و تقویت بخش بین الملل و پیگیری مشکلات دانشجویان و تکریم ارباب رجوع را خواستار شد.

در پایان دکتر حسینی از اقدامات ارزنده دکتر قیصری معاون سابق علمی و حسن اعتماد ریاست پردیس بین الملل کیش، ریاست دانشگاه تهران و معاون آموزشی دانشگاه تهران تقدیر و تشکر نمود و اذعان کرد در محضر خدای سبحان متعهد می‌شوم جهت انجام وظایف محوله تمام تلاش خود را به کار گیرم.