مدیران ارشد شرکت فولاد هرمزگان، امروز چهارشنبه، با حضور در پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران در دو جلسه‌ی پیاپی صبح و بعدازظهر با رئیس، معاونان و مدیران این پردیس دیدار و تبادل نظر کردند. طرفین در این دیدار، زمینه‌های همکاری راهبردی شرکت فولاد هرمزگان و پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران را مورد بررسی قرار دادند. 
 
در این جلسه که با حضور آقای مهندس معروف‌خانی، مدیرعامل، آقای مهندس ندایی، معاون منابع انسانی، آقای مهندس کاظمی، معاون تکنولوژی و توسعه، آقای رنجبرفرد، مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی و آقای مهندس زارع، مدیر متالورژی ، طراحی و توسعه شرکت فولاد هرمزگان و آقای دکتر علی‌زاده  رئیس، آقای دکتر نخعی، معاون طرح، توسعه و سرمایه‌گذاری، آقای دکتر رجبی، مدیر اجرایی، آقای دکتر بودلایی، مشاور منابع انسانی و آقای دکتر دانشور کیان،  مشاور فرهنگی پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران برگزار شد. همکاری‌ مشترک در شناسایی مشکلات و تبیین افق‌های توسعه‌ای شرکت فولاد مورد تاکید قرار گرفت. در این راستا توافق شد در یک ارتباط دوسویه بین صنعت و دانشگاه، شرکت فولاد هرمزگان علاوه بر بهره‌مندی از امکانات آموزشی و پژوهشی دانشگاه، تجربه عملیاتی، فناورانه و علمی خود را در اختیار دانشگاه قرار دهد.  
 
همکاری در راه‌اندازی و پشتیبانی مرکز نوآوری تخصصی و حمایت از استارتاپ‌ها و هسته‌های فن‌آور در حوزه‌های صنعتی مورد نیاز شرکت فولاد هرمزگان از دیگر توافقات به عمل آمده در این نشست بود.
 
در این دیدار، آقای دکتر علی‌زاده، ریاست پردیس ضمن برشمردن اهمیت حضور پردیس بین‌المللی دانشگاه تهران در استان هرمزگان، فعالیت‌های مشترک دانشگاه و شرکت فولاد را در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و بین‌المللی سازی دانشگاه دانست. همچنین مهندس معروف‌خانی مدیرعامل شرکت فولاد، بر گسترش فعالیت‌های مشترک پژوهشی و آموزشی با نگاه مساله‌محور تاکید کرد.
 
در پایان این نشست، مهمانان از بخش‌های مختلف دانشگاه تهران در پردیس بین‌المللی کیش از جمله کارگاه طراحی صنعتی، آزمایشگاه مکاترونیک، تالار نوآوری و مرکز تن‌درستی بازدید کردند.
 
 
پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران